elin-mylife

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Elin - 10 december 2014 22:06

Internetet krånglar fortfarande och det beror på att Telia är i överbelastningsattack mot dem osv. Ni kan läsa om det HÄR! Det kommer självklart fixas, dock kommer det ta tid, så just nu ligger bloggen lite nere...tyvärr! Men så fort det är fixat så funkar bloggen som vanligt! Jag uppskattar er som förstår♥


Kollade på ett tvprogram för en stund sen om en man som blev uppäten av en Anakonda (eller han skulle testa hur det var och vad som hände) och det var så jäääävla läskigt! Fick panik och svettades - allting! 

Ni kan läsa om det HÄR - kanske t.om se det, vet inte, om ni kan - gör det då! Ett himla bra program med MYCKET spänning! Dock om ni är jätterädda för ormar kanske ni inte ska kolla på det, det bestämmer ni helt enkelt själva. 


Nu måste jag läsa svenskan och sedan sova. Godnatt♥

 

 


Av Elin - 10 december 2014 17:11

Internetet krånglar sjukt mycket just nu och jag kommer knappt in på någon sida! Så om det ej blir någon mer uppdatering idag så vet ni varför - gäller detsamma de andra dagarna, men också att svara på era kommentarer/kolla era bloggar!

Är så sjukt less och irriterad på vårt internet för att det krånglar nästan hela jävla tiden! Skulle bara vilja slänga ut det genom fönstret. Dränka det och sedan bränna upp det! Helvetesfittinternet. 

Hoppas på att det fixar sig snart och att mamma kanske ringer till Telia - skulle verkligen behövas då det fuckar ur! 

 

Dock nu när internetet krånglar kan jag träna på svenskan inför grammatikprovet utan att bli distraherad av att "nu måste jag kolla fb, blogga osv - det är jättebra men så himla drygt! Tiden går så sakta och jag får inte in någonting i huvudet. Hur kommer jag kunna få in detta på bara en dag!? Är så jävla nervös. Känner på mig att det kommer gå åt skogen. 

Får strax sätta igång igen då så att man är redo inför imorgon. Önska mig lycka till.

__________________

Fy vad blåser och regnar ute. Är värsta stormen ute, rena rama ovädret!!

Imorse när jag skulle åka till skolan var det bäcksvart och jag såg ingenting när jag skulle gå ut. Sedan så knakade ett träd och jag trodde att det skulle rasa på mig! Var så jävla rädd - haha.


Skoldagen har varit bra. Ett prov och pratförhör gjort. Båda känns så jävla bra och jag är riktigt NÖJD! Jag gjorde verkligen mitt bästa och jag är så stolt över mig själv. Mitt första NOprov som jag är riktigt riktigt nöjd över! Längtar verkligen tills vi får tillbaka det, dock är det inge bra om jag blir "för" glad och upprymd innan jag ser resutatet då det kan vara sämre än jag tänkt mig. Vi får vänta och se, hoppas på det bästa helt enkelt! 

Jag körde därefter på med spanskan. Tog ett djupt andetag och började. Det kändes bra, tills mitten. Jag blev nervös och osäker då jag snubblade på något ord. Mitt hjärta slog snabbt, men jag fortsatte och blev på något sätt tryggare efter någon minut i mitt prat. Mitt prat rullade på och jag fick fram en riktigt bra spansk dialekt. Tillsist kom jag i mål. Fick några frågor av läraren på spanska som jag skulle besvara - då pratandes. Även dem gick bra! Kände mig jättenöjd och stolt att jag klarade av att prata med bara några stödord! Grymt då det var första gången med. 

Läraren sa att jag var godkänd och att jag får reda på betyget senare. Kändes så jävla bra att höra: "Du är godkänd!" Woho!!!!! 


Glada och grymma jag! Får man säga så? Endast idag får jag faktiskt säga så då jag är sjukt stolt över mig själv  Efter allt pluggande ska det bli "fest" med hög musik - dock tjuvstartat redan nu!   Har ni varit sjukt stolt över er själva när ni gjort ett prov som ni kanske inte tänkt er skulle gå så bra? 

Ha en grym kväll!♥






Ovido - Quiz & Flashcards