elin-mylife

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Elin - 7 december 2014 20:49

Har haft fullt upp idag med massa NOplugg. Det går bra och jag känner mig riktigt "taggad" för prov. Hoppas verkligen att det går lika bra på onsdag som det gör nu! 

Städat har man också hunnit med. Bakat massor med pepparkakor, men också ätit deg. ÄLSKAR pepparkaksdeg!!   

Nu är jag dock extremt trött och ska försöka fixa ett tidsinställt inlägg tills imorgon då jag har plugg framför mig och min blogglust är inte på topp just nu..ska försöka att uppdatera er så mycket jag kan men då det dock kanske inte kommer bli så mycket sagt och så långa inlägg. Vi får hoppas att lusten kommer tillbaka snart! Om inte så tar jag ett par dagars bloggpaus men det ska ta och tänkas över ordentligt!

____________________________________

En ny vecka imorgon. Två veckor kvar i skolan och det känns superskönt! Troligen en vanlig dag i skolan, då jag hoppas på att vi får tillbaks matteprovet!   och att dagen bjuder på massa skratt och ett gott humör! 

Förkylningen är inte så farlig idag, känns skönt men den finns i bakhåll och strular till så att man mår dåligt. Hoppas på bättring imorgon!

Vad har ni hittat på idag? Många kramar  ♥

Av Elin - 7 december 2014 13:53

 

Av Elin - 7 december 2014 10:45

 Ha en bra söndag! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards