elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

Glada för att jag är tillbaks?

Av Elin - 16 oktober 2014 21:30

Mår så mycket bättre idag! Snuva och lite hosta är kvar men annars är jag på topp verkligen. Känns himla bra att gå tillbaks till mitt rätta jag igen. :) 

Har till och med fått skratta idag flera gånger om. Leendet fanns på och allt var bara bra. Dock saknades det en person när jag kom till skolan, insåg det direkt när jag kom till skolan. Stod två bussar och alla nior skulle åka till Stockholm. 

Först kändes det kul, att vi liksom var störst nu på skolan, men sen insåg jag att "fan vad tomt det blev utan dig", "jag skulle träffa dig" och jag kände hur deppigheten flöt in. 

Såklart blev det bättre under dagen med härligt fölk!   Och det kändes så konstigt, som att alla i klassen var sjukt glada för att jag kom tillbaks till skolan? Fick leenden från alla håll, hej från allt folk och alla var riktigt trevliga. En kille från klassen (som jag inte pratar med så mycket och inte känner så bra) höll också upp dörren för mig. Skulle gå ut och han kom utifrån, jag skulle nästan ta tag i dörrhandtaget då HAN skyndar sig till dörren och håller den uppe åt mig och ler. Tänke då "varför gör du så här åt mig?" Jag blev självklart glad och sa tack - dock lät inte mitt tack kanske så glatt men menade verkligen inte så. Sjukt snällt och sånt uppskattar jag verkligen!♥ 


Lektionerna idag var helt fuckade för att vissa lärare var med niorna..vi hade matteläraren på non, idrottsläraren på bilden - då jag inte heller jobbade för Alice var borta och vi håller på med ett arbete tillsammans. Badass! Sen slöjd istället för svenska...nä får hoppas på att morgondagen blir bättre!

Gjorde inte heller svenskaprovet för att svenskaläraren var borta..får helt enkelt vänta och se när det blir av. 

____________________________________________________________________________________________

Fredag imorgon -Woop woop! Riktigt skönt. :) Blir skola och sen får vi helt enkelt se vad dagen har och erbjuda. Kanske skulle med Alice hem i och för sig? :S Haha bra där, bäst och ta med grejerna till engelskafilmen som vi ska göra så får vi se hur det skulle bli. 

Uppdaterar mer imorgon och om ni har någon fråga så är det bara och ställa den till #LördagsfrågorGlömde helt bort det förra lördagen men nu är vi tillbaks så ifall ni har något på hjärtat så bara och ställa! 

Kram på er ~ ♥ ~




 
 
Sofia

Sofia

16 oktober 2014 22:29

Fredag o ja är leddddiigggg :D

Nu är del 3 uppe :)

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Mizca

Mizca

17 oktober 2014 08:32

Svar: Ibland kan det vara jättesvårt att packa! Oftast plockar jag med mig så mycket kläder, hälften använder jag inte ens. Nu har jag tänkt outifts dag för dag så det bör funka! Kändes dock underligt att lägga ner två outfits för lördagen, men man vill ju ändra kläder när man går o äter på kvällen sen :)

Trevlig helg!

http://www.mizca.se

 
Sara

Sara

17 oktober 2014 09:24

Skönt att du mår bättre nu :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Sofia

Sofia

17 oktober 2014 13:01

Hoppas du känner dig frisk idag :D

Kramis <3

http://bian.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

17 oktober 2014 13:39

Skönt att du mår bättre! :) Kul när klasskompisar visar uppskattning sådär. Gillar att det är fredag nu. Så skönt med helg. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Vera

Vera

17 oktober 2014 14:11

Haha vad rörigt med alla lärarbyten med sådant brukar vara ganska roligt ändå! Trevlig helg, kram.

http://veraholmlund.horseworld.se

 
Ida

Ida

17 oktober 2014 21:31

Så kul att du mår bättre! :)

SV: Ja det ser ut som nån har misshandlat mig. Haha! ;)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards