elin-mylife

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Elin - 25 oktober 2014 22:17

Har tänkt så himla mycket idag, på verkligen allt! Tänkandet gjorde mig idag deppig och det var jag iprincip hela dagen. Jobbigt, men alla dagar kan man inte vara glad - tänk hur alla dagar skulle vara då, inget som händer, inget 'nytt' utan bara glad och ståhej. Nejfy..men visst det är väldigt jobbigt och vara nere - speicellt när man tänker på saker. 

Så detta inlägg blir inte alls något långt eller roligt men ska försöka uppdatera er mer och bättre!


Haft fullt upp med allt möjligt hela dagen, blommor, tidningsrensning, matlagning med mamma, fix med ett collage/videos m.m

Bra dag, men skulle varit bättre om vädret såg bättre ut och att jag kommit ut på en springrunda. Hoppas att vädret bjuder på lite sol imorgon - då skulle mamma och vi ta oss en promenad. Ser jag verkligen fram emot!   

_______________________________________________________________________________

Håller också på och försöka få fram vad jag ska ta och blogga om när vi åker bort, kommit på några. Men skulle absolut behöva er hjälp med - behöver inte vara något världsstort inlägg utan bara något litet! :) Så - vad ska jag blogga om tycker ni?

 


Hoppas att ni alla har haft en underbar lördag! ♥ Kramisar 

        







Av Elin - 25 oktober 2014 18:01

    

Den sista gjorde så att jag får rysningar på något sätt! Det är just så som jag håller på och göra nu - följa min passion. Ditt jag vill vara. Jag försöker komma dit men självklart kommer det ta tid, men en dag kommer jag absolut vara där och lyckats med allt som jag har inom mig just nu som jag vill :) ♥

Av Elin - 25 oktober 2014 16:57

 Kram ♥

Ovido - Quiz & Flashcards