elin-mylife

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Elin - 3 oktober 2014 23:41

Ligger just nu i sängen och kollar på The purge 2. Gud vad spännande den är och på samma sätt lite läskig!!! Hihi, aah får panik ibland!

Verkligen en film värd och titta på   

 


The Purge 1

Av skaparna av Paranormal activity. Finns på swefilmer!


Och om ni är lättskrämda är filmerna inge för er. De är lite läskiga och ibland lite panikartade men riktigt bra!!    Så om ni gillar spännande, skräckfilmer, ta då en titt på dessa. Godnatt ♥




Av Elin - 3 oktober 2014 21:29

Fem saker som gör dig glad
Musik 
Umgås med familjen och kompisar
Blogga
Vara ute på en löptur, gå i skogen
När jag trott att det gått käpprätt åt skogen med ett prov men att jag klarat det.
  
Fem saker som du tycker mindre om
Att tiden går alldeles för snabbt eller alldeles för långsamt
Jobbiga människor
När något som man sett fram emot blir inställt
Att stressa
När jag inte vet vad jag ska blogga om..
 
Fem saker du ska göra i helgen
Försöka ta en springtur
Chatta med folk
Umgås med familjen
Blogga
Ta't lugnt
 
Fem framtidsdrömmar
Resa
Träffa folk som jag träffat på nätet (och ja jag vet att de är verkliga, don't worry<3) 
Jobba på mitt drömjobb
Skaffa häst och lära mig westernridning, my dream ♥
Hitta den rätta! 
 
Ha en go kväll! ♥
 
 

Av Elin - 3 oktober 2014 17:00

Ligger just nu nermyst i sängen och funderar på och kolla på serie (orange is the new black -som jag ALDRIG blir klar med xD) Känns sjuk pinsamt att jag började se den innan sommarlovet och att jag inte är klar med den ÄN. Den är bra så att det är inget med det, men glömmer bort och titta och sen nu har jag haft MASSA att göra. Haha!

Kvällen blir så med medans mamma och pappa är borta och jobbar kvälla. Datorn, serie, musik? Blir en go fredagskväll tror jag allt   


Haft en riktigt träningsdag, först så gick jag och Alice till badhuset som verkligen ligger på andra sidan stan!! Därefter simmat 200 meter+4 längder till och efter det gå till skolan....tog en verkligen på krafterna när vi var halvvägs till skolan men det var bara och fortsätta! 

Vi kom en halvtimme försent till spanskalektionen men hade sagt det igår till läraren så att hon visste det och att mamma, pappa inte skulle få ett meddelande..men inte mitt fel ifall vi kommer försent när vi kanske bara har tjugo minuter och gå till andra sidan stan...de kan ju tänka LITE, bara för att de tar bilen själva!!

Inte direkt hänt nåt speciellt i skolan än det.
Välkomnar helgen med en riktig slappkväll och ett glatt humör! Nu jäklar ska jag ta vara av varenda minut. Trevlig helg allihopa ♥♥♥





Ovido - Quiz & Flashcards