elin-mylife

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Elin - 17 oktober 2014 21:15

Gud vad magen värker! Idag har den fan varit värre än någonsin och ibland har jag fått sådana smärtor så att jag vart tvungen och huka mig. Magen är som en jävla ballong med och smärtar som att man får elstötar, eller knivhugg.

Kan nästan inte heller andas så att magen rör sig för då smärtar det till. Vill bara att det ska gå över, inte ett dugg kul!


Lika trött är jag. Ögonen vill bara stänga sig, men själv jag vill vara vaken. Hm.. Kanske får ta och lägga mig i "tid" idag? 

Jäkla kliande som är i min hals, ibland bara börjar det klia och jag får hosta som bara den då - nästan så att familjen tror att jag tagit nåt. Haha. Nä men riktigt obehagligt! 


Följde med Alice hem idag och vi har iprincip bara hållt på med vårt engelskaarbete, vi måste bara filma nu och redigera. Hoppas på att vi hinner klart innan onsdag då vi ska redovisa tvprogrammet. *Suck* Mycket skratt och prat. Det gillas     Påtal om redovisningar, har två till nästa vecka, spanska och no. VI får se hur det går. Ska helt klart ta med hem på måndag och läsa på lite granna så att jag inte står där och misslyckas totalt! 

_______________________________________________________________________________

I helgen så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir helt enkelt en slapphelg - om vi inte kommer på något helt slumpvis. Ska försöka städa mitt rum iaf och på söndag blir det lite kalas hos Sara och dem för och fira Lille Dennis. Två år fyller han på Måndag!  Inte klokt, tiden bara springer iväg.. tiden är snart här då han är i min ålder. Skulle inte förvåna mig om tiden bara rullar på och det redan gått tolv år!


Haha glömde och skriva igår om ett litet fiasko som hände..xD Jag skämde ut mig totalt!! Skulle säga till våran idrottslärare att jag inte skulle vara med på badet så jag sa: "Jag ska inte vara med på baden imorgon"  och jag kom PRECIS på mig vad jag sa och tänkte; "Vad fan sa jag?" och han sa då: "Ska du inte vara med på baden?" och jag började självklart asgarva och ställde mig vid mitt skåp och dog.  HAHAH var så jävla pinsamt!! Så nu retar han mig för det...    


Sen idag så gick jag och Alice från badhuset, på väg till skolan, vid Coop så märkte jag att en man gick en bit bakom oss. Tänkte att han ska väl bara åt samma håll som oss så jag fortsatte bara gå. Vid en bilbutik så märkte jag fortfarande att han gick bakom oss - pratandes i telefon. Jag gick lite före Alice och snabbare så jag stannade och väntade in henne så att inget direkt hände. Sa att en man gått bakom oss as länge och hon tittade bak. Vi fortsatte gå och han gick fortfarande en bit bakom, snabbt. Alice saktade in för hon var trött och jag puschade på henne att gå snabbare! Jag tittar bak och ser att han är vid Alice, går förbi henne och jag fortsätter titta. Tittar på honom och han känns riktigt konstig och misstänksam, jag själv blir jävligt rädd och osäker så jag stannar och går bak till Alice. Han tittar på mig - mycket, och jag känner mig genast äcklad. Han säger "Hej slöfockar! ;)", stannar och ställer sig framför oss med en ciggarett och blåser typ rök på oss. Vi säger hej och jag kände hur paniken sakta kom! 

Han tittar med en intensiv blick på mig och frågar därefter "Är inte ni i skolan?" Jag tittar på Alice och vi svarar att vi varit på badhuset och är på väg till skolan. Alice tar då handen i fickan. Han frågar vart badhuset är och vi svarar. Han fortsätter därefter och kolla på mig under hela samtalet!

Han säger "Man kanske ska ta och åka dit, basta och ha det gött" och fortsätter titta på mig. Kände då att det var den värsta jag hört och känslan av att jag ska spy är på väg. Alice tar upp mobilen och låser upp den - ifall något händer så att hon kan ringa (jävligt bra av henne!!). Han tittar då på henne, mobilen och sedan säger han hejdå, att vi ska ha det bra och han går. 


Jag kände mig så jävla rädd och vi pratade om det hela vägen till skolan, därefter lite då och då i skolan och hos henne. Hon kände sig också rädd, sen som att "vad händer?".

Jag vill verkligen inte att samma sak händer igen, obehagligaste på länge. Nästa vecka får vår idrottslärare skjusa oss annars tänker jag fan inte vara med på badet... Usch!!!! :(

Det var inte bara det som hände som jag blev rädd för, utan HONOM! Han såg inte helt frisk ut alltså, jätteläskig och allmänt misstänksam bara! Äcklig. Hans blick. Röken som han blåste på oss. Allt med honom! Vet att han inte skulle göra nåt men jag är rädd i alla fall. Klumpen i magen som jag fick då är kvar och kommer finnas där ett tag.. vet inte om jag ska berätta för mamma och pappa - vill men varför? 


Ni får ha en trevlig helg allihopa! ♥♥

 






Ovido - Quiz & Flashcards