elin-mylife

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Elin - 4 oktober 2014 22:45

Har suttit och lyssnat på samma Eminem låt säkert 10 gånger i rad nu under kvällen..får fram så många känslor och tankar av den låten satt det är inte klokt. Är verkligen perfekt om man är nere som jag vart lite idag. Bara att sätta på den, lyssna och tänka! Efter ett tag känns det lite bättre.

Då vet ni också vad för artist som kommer komma upp imorgon på veckans låt eftersom att har spelat denna låt mest av alla tror jag...  


Är så himla glad just nu. Det bara spritter i mig och fjärilarna i magen bara blir fler och fler..vet inte om det är bra eller dåligt att jag känner så här. Men just nu känns det mer än bara rätt! 

Vi har pratat, försökt utreda saker och ting och nu är vi tillbaks där vi började, kanske t.om ett snäpp högre. Att vi båda får se varann i skolan utan att säga ett ord var inget vi ville. Sanningen är helt tvärtom.. 

____________________________________________________________________________

Gick och la mig vid två inatt efter att jag kollade klart på The Purge 2. Riktigt bra film verkligen och jag ger den betyg 5/5. Verkligen värd och se!   Ettan är bra den med men jag störde mig så på ungarna i filmen så att den får lite mer negativt.. 

Hade svårt och sova inatt då jag hade jätteont i magen på kvällen som sen kom tillbaks på natten och spökade. Var en riktigt grym smärta som jag först trodde att jag skulle få blindtarmsinflammation.

Hade ingen aptit på kvällen och var jättevarm och frös, tro på feber? Sen på natten så flyttade den sig mot revbenen och ömmade så fort jag försökte trycka där jag hade ont.

Inte kul alls då nån smärta nu börjar komma igen. Klarar inte en till natt med samma smärta! 


Inte haft för mig nåt speciellt idag mer än att fixat ALLA blommor i huset. Gjort maränger med mamma -supergoda! Recept kommer upp imorgon, förhoppningsvis.   Och så fick vi besöka av farmor, farfar, Linus, Sara och Dennis mot kvälla. 

Vart på depphumör idag så bara velat vara utanför rutan idag därför det inte hänt så himla mycket. 


Imorgon hoppas jag på att jag fått sova ut då jag MÅSTE ut på en löparrunda. Därefter städa mitt rum! Skulle gjort allt det idag men eftersom att humöret låg nere på noll och vädret hoppat så kände jag att jag bara skiter i allt. Lika bra.


Nu blir det kolla bloggar och försöka lägga mig i någorlunda tid! Har ni haft en bra lördag?

Nu säger jag godnatt ♥

 





Av Elin - 4 oktober 2014 15:16

Fick två sena #Lördagsfrågor av Sofia och hon undrade om det var försent och det var det absolut inte!   


Om du fick resa vart du ville, vart skulle du då åka? 

Skulle ju vara riktigt coolt och åka till Thailand, USA osv. Men jag känner att jag faktiskt inte är en sån person som vill fara iväg så långt från min familj. Så då väljer jag helt klart Spanien ♥ Kan ju lite spanska och det verkar vara jättefint där. ALLTID velat åka dit ända sen jag var kanske (aa sen jag visste att bara inte sverige fanns på jorden xD) Haha. 

Om du fick välja ett valfritt yrke, vad skulle du då välja?

Polis helt klart!!     


Tack för frågorna, jättekul att ni vill fråga. Kram ♥

Av Elin - 4 oktober 2014 13:08

Hur stor blogg vill du ha/hur stor vill du att din blogg ska bli? 

Hm..alltså jag vet inte. Det skulle självklart vara kul om den blev stor men inte för stor. Verkligen en svår fråga   Jag är bara glad så länge någon läser den och kommenterar, sen får vi helt enkelt se hur det fortsätter! ♥ men om jag får bestämma själv så skulle det ju vara kul om den blev lite större.


Vad längtar du mest till just nu?

Har inte direkt något planerat förutom två-tre saker. Provsvaren, hur det gick med dem och sen är det såklart höstlovet jag ser fram emot! Inga planer dock för höstlovet men är ju några veckor kvar satt jag har tid och bestämma. 

Därefter i November, 9/10 så ska jag, min familj och släkt åka bort på en kryssning till Åland. Vi ska fira mamma och pappas 50-årsdag lite bättre och mer på riktigt. Blir riktigt kul tror jag!   Mer info kommer komma om det längre fram!!! OBS! Då ni kanske redan nu kan hjälpa mig med lite tips på tidsinställdainlägg, tack! 

Tack för frågorna och ha en bra lördag! ♥♥ Vad tycker ni om detta med lördagsfrågorna? 

Skapa flashcards