elin-mylife

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Elin - 9 oktober 2014 20:39

   Kram ♥

Av Elin - 9 oktober 2014 19:30

Elin och jag har precis planerat in att vi ska ses imorgon och sen sova över hos henne. Var så oroligt längesen vi sågs sist (även fast vi skriver iprincip varje dag och ses i skolan).

Vet inte varför vi inte setts mer och tidigare när vi har samma humor och verkligen mår bra av varanda. Mer vi går olika tideri skolan och allt, hon har sport och gå på så det blir lite knasigt. Men nu äntligen tog jag initiativet och tänkte att nu kör vi och det gick! 

Känns jättekul och jag är extremt taggad. 

 

Kommer hinna uppdatera er imorgon för jag måste hem och packa. Fixa ett tidsinställtinlägg, ingen direkt rolig uppdatering men men, har ju mitt liv utanför fyrkanten också.

  Vet inte när jag kommer hem på lördag men det märks! Vi får väl se om något kort har tagits också, kan inte lova något ;)

_________________________________________________________________________________


Mår mycket bättre idag då dock humöret har hoppat. Tror att det berott på vädret men också för en kommentar som jag fick, blev så irriterad och var inte alls menat så som jag skrev igår! Men vi behöver inte ens ta upp kommentaren, humöret blir bara mer förstört då! Men humöret är bättre nu ändå efter det som hände i slutet av dagen..bara Asha och "han" som förstår varför. Inget speciellt, alls, hihi      

Drog mig från trappen idag i skolan när jag och Asha skulle dra oss från skolan. Gick ner för en trappa sen kom vi till en annan. Jag tar tag i räcket och tappar greppet och drog mig...ups xD Blev en jävla smäll och hela övervånigen hörde mig, så himla pinsamt!!! Gick bra med mig förutom att min hand har värsta röda märkena. Menmen, bjur på det. 

Det andra pinsamma var läraren stod och pratade och Hanna satt mitt emot mig men vid ett annat bord så typ kollar vi på varann/gör miner och vi börjar fnissa lite tyst så tittar läraren på mig och frågar "Skrattar du åt mig?" och ALLA kollar BARA på mig! Så jä*la pinsamt!!! xD  

Har ni haft en lika klantig och pinsam dag som mig? 


Fredag imorgon, sista arbetsdagen för denna veckan. Ska blir skönt med liiite ledighet. Blir att öva lite svenska sen under lördagen, söndagen inför ett prov på tisdag igen, om upplysningen och romantiken. Inget jag ser fram emot men får helt enkelt gå! 

Ses imorgon då jag uppdaterar er lite snabbt. Ha en bra kväll sötnosar ♥

 









Av Elin - 9 oktober 2014 15:01

Då kör vi på väska 2. Har inte heller mycket grejer i den heller men behövs då vi har idrott eller bad. 

Denna ser ut så här..  
Den är väldigt stor inuti och finns massa plats i den. Köpte den också på Gekås, Ullared för några år sedan och den var också runt 150 lappen. Billigt för en riktigt bra väska. Det ända dåliga med denna väska är att grejerna man stänger väskan med går lätt sönder, även fast den är gjord av metall. De blir mjuka och tillslut går det att böja på dem, därefter är de av. Som på min ena så har jag fått suttit ett gem på den. :P


Finns fyra fack, två lite större och sen för "mobil" på sidorna.

   

Med mig i väskan har jag idrottskläder, badkläder (beror helt på vad vi har för nåt) och skor.   

Småplock så som deo, parfym, ett sjukt gammalt lås, shampoo, lapp med familjens nummer ifall nåt händer och min mobil inte funkar. Är en sån som inte kan nåns mobilnummer, jättesvårt och lära mig det! 

 


Men det var det    Bara och fråga om något mer ni vill se, höra osv! Hoppas att ni haft en bra dag. ♥ Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards