elin-mylife

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Elin - 13 oktober 2014 17:15

Ligger just nu i sängen och tänkte att jag skulle uppdatera er lite och därefter svara lite på kommentarer, kolla bloggar innan det får bli en liten vilosväng. Känner att jag behöver det då jag sovit lika dåligt inatt som igår. 

Märkte då inatt att jag började bli sjuk, fick ont i halsen och försökte dricka bort smärtan men gick dock inte så bra. När klockan ringde så kände jag mig lika dålig och när jag precis stukit iväg till skolan och kom dit så blev jag bara sämre. Har fått en riktigt förkylning! Som ett plus på detta har jag också fått världens magsmärtor.. allt på samma gång då, japp känner att dem här dagarna komme vara super (lögn). 


Har lyckats fått in en bra dag även fast kroppen vart emot mig, många skratt. Fått reda på matteprovet och blev dock inte som jag tänkte mig men ändå är jag nöjd. Gick väl bra.


Blir också att läsa på massa svenska till provet imorgon. Inte taggad alls och har ingen lust! Men måste helt enkelt.

Men som sagt, om jag är så här +lite värre, då är en sak säker att jag inte går iväg. Men vi får se då!

Tog i alla fall tempen för en stund sen och det såg bra ut.   


Ha det bra gott folk! ♥♥




Av Elin - 13 oktober 2014 14:15

Sista lektionen nu i skolan och jag vill bara hem! Är extremt förkyld, och tror att jag har feber med. Är så himla varmt men jag fryser ändå. Sitter med jackan inne i klassrummet. Usch fy. Känner mig så ful och äcklig!! 

Imorgon tror jag verkligen inte att det blir skolan, just nu vill jag bara ligga i sängen med en film och serie. För en gångsskull tänker jag på mig själv iaf... vi får helt enkelt se hur det blir med det, prov imorgon tyvärr så att.. 

Ses senare efter att jag tränat på svenskan. Kram <3

Skapa flashcards