elin-mylife

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Elin - 27 oktober 2014 20:45

SENASTE:

Dryck: Mjölk

Telefonsamtalet: Måste kolla...Sara

SMS: Elin

Sång du lyssnade på: Hädanefter ~ Veronica Maggio


HAR DU NÅGONSIN:

Varit så trött att du somnat sittandes: Japp   


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Vit, mörkblå och rosa. 


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja :) 

Fått ditt hjärta krossat: Både ja och nej

Skrattat så att du har börjat gråta: Ja! 

Träffat någon som förändrat ditt liv: Japp!♥

Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, jag tror faktiskt det! 

Fått reda på att någon har pratat om dig: Har någon säkert, bryr mig inte om skitsnack, vill dem prata om mig så låt dem göra det - bara jag själv som vet sanningen! 

Kysst en kompis: Nopp


BLANDAT:

Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet ärligt inte om jag vill ha barn...om jag ska ha så ett. 

Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta...X(

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

Någonting som du längtar till: Båtresa, träffa Tim, till nästa sommar och min födelsedag!!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag hade en häst.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHAH nej xD

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Osäker på den fronten, kanske ett 

Vill du gifta dig: Vet inte, skulle ju vara så himla fint och ha på sig en bröllopsklänning och få vara fin för en dag liksom :) men känns som att giftemål bara bringar otur..

Karriär i åtanke: Polis!


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Beror väl på vem det är..ögon kanske

Kramar eller pussar: Kramar

Kortare eller längre: Längre 

Yngre eller äldre: Äldre

Romantisk eller spontan: Spontan 

Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar ;)

Tatueringar eller piercingar: Tatuering

Känslig eller inte: Älskar killar med känslor ~ dock inte för känslig! 

Ragg eller förhållande: Förhållande


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Varför skulle jag? O-O

Gjort något sjukt spontant: Ja

Tappat glasögon eller linser: Ja

Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet

Har någon krossat ditt hjärta: Ja!

Har du blivit arresterad: Nej, hoppas på att jag inte blir det.

Dissat någon: Haha ja..

Gråtit när någon dött: Mm

Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja!


TROR DU PÅ:

Dig själv: Både ja och nej

Mirakel: Nja xD

Kärlek vid första ögonkastet: Både ja och nej. 

Himlen: Nja

Tomten: Nej!! xD

Att kyssas på första dejten: Hm..ja?

Änglar: Njae


SVARA ÄRLIGT:

Varit otrogen: Nej ~ varför skulle jag!?

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej o-o

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Kanske

Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik, bloggen 

Har du svarat ärligt på dom här frågorna: Japp! 

Hoppas att ni får en bra kväll! ♥

Av Elin - 27 oktober 2014 15:27

Sitter just nu och käkar lite mat och väntar på Hanna. Hon kommer strax :) 

Så vi får se vad om händer när hon kommer!


Annars idag så har jag verkligen inte gjort så mycket, bara tatt det lugnt och städat mitt rum lite granna. 

Är dödstrött för har knappt sovit något inatt och vaknade halv åtta. Fint..så idag kanske det är jag som somnar XD HAHA


Har inget viktigt och skriva men tills vi ses - ha det bäst ♥♥


Av Elin - 27 oktober 2014 10:51

Tänkte nu att jag skulle ta och informera er om resan som vi ska på om cirkus 13 dagar.. 


Det är så att söndagen den 9/11 ska jag, min familj och släkt på en båtresa till Åland. Vi ska fira mammas och pappas 50-årsdag och bara ha det allmänt trevligt! :) 

Vi ska först åka buss till Stockholm och därefter vara på en kryssningsbåt till Åland. Vi sover på båten och kommer hem igen den 10/11! Dock kommer vi hem sent på kvällen så kommer inte hinna uppdatera något förens dagen efter 11/11 eftersom att jag ska till skolan dagen efter. 

 

Kommer då inte kunna blogga som vanligt men har som sagt lösningen - fixar tidsinställda inlägg till er. Vet dock inte hur många men bloggen kommer fortfarande vara uppdaterad så bara och kika in som vanligt! Har ni tips på tidsinställda inlägg som NI vill se så är det bara och kommentera. Redan fått lite tips och skrivit ner några, men man får aldrig nog av flera :)

Sen kommer frågan om jag kan ta lite kort från resan och det är SJÄLVKLART att jag ska göra! Bilder kommer komma så var inte oroliga! Får se till att mobilen är laddad och klar. Kanske t.om kan filma lite. Vi får helt enkelt se. 


När jag kommer hem igen ska jag se till att överför bilder och göra ett inlägg om resan så att ni får höra vad vi gjort och se! Kommer då med svara på kommentarer och lite sånt för att jag kan inte göra det när jag är borta. 

Innan vi åker kommer jag självklart försöka uppdatera er lite snabbt för vi skulle åka innan tolv tror jag? Sen kan jag göra ett inlägg vad jag ska ha med mig för smått. :)


Men som sagt, vi åker den 9/11 och kommer hem igen den 10/11 men uppdaterar inte förens 11/11. Bilder/videos kommer komma efter resan och tidsinställda inlägg kommer komma upp medans jag är på resan! Don't worry. :)

Är dock jag själv som är nervös...ska självklart bli kul och få åka bort och hitta på lite kul men jag är nästan lite rädd för att saker och ting ska hända. Typ att båten ska sjunka eller att jag blir överfallen eller nåt!  


Om ni undrar över något om resan är det bara att ni kommenterar!!  ♥

Ovido - Quiz & Flashcards