elin-mylife

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Elin - 12 oktober 2014 19:15

Sov i princip ingenting inatt...och som ett plus på att jag inte kunde sova så har jag svettats som en jävla idiot! Försökte trötta ut mig med att kolla på mobilen men det funkade inte heller..var trött men det var som att jag inte fick sova för kroppen. 

När jag tillslut äntligen kunde sova, flera timmar efter så kom Sara och Dennis...bara och gå upp då tänkte jag! Han och Sara klev in i mitt rum och mitt humör var åt skogen när jag inte fått sova nåt så jag surt men ändå liiiite snällt bad jag att de skulle gå. Kan verkligen inte med människor direkt på morgonen och speciellt inte när jag inte fått sova.. 

Hela morgonen var förstörd bara för att jag var trött och inte fick sova. Andra natten jag inte fått sova, bara och hoppas på att jag får det inatt då jag VERKLIGEN behöver denna sömnen!!


Gjorde smör för en stund sen, helt egen och det blev supergott    Sjukt enkelt med! Bara och ta grädde, vispa med elvisp till det blir gult och en vätska kommer. Därefter ta ur smöret från vätskan, göra den till en boll och doppa den i vatten så att den blir "ren". Salta+blanda in det. Mums, smakade på direkten efter   Riktigt lyckat!

Duschat och fixad inför veckan. Bara att jag nog ska måla på lite nagellack och noppa mina ögonbryn så att de blir lite mer snyggare. Hehe. Hur ska jag göra för att det inte ska göra så ont när jag noppar, tips? 


Ikväll blir det att mysa i soffan med familjen och ha familjekväll! 

________________________________________________________________________

Ny vecka imorgon! Två veckor kvar till höstlov, 10 skoldagar. Nu jä*la kör vi dem sista rycken!!!

   



Av Elin - 12 oktober 2014 15:50

Vad passar inte bättre med och se på serie en sådan här regnig söndag? Trött som jag är så är det sjukt skönt!
Vi får se hädanefter vad som hittas på    Kram♥

 

Av Elin - 12 oktober 2014 10:25

Har haft det lite svårt och kommit på vilken låt jag ska ta för denna veckan men jag fastnade verkligen för en låt som jag blir peppad och riktigt glad av!

Första gången jag hörde den var i skolan för någon vecka sen och jag har bara fortsatt lyssna på den. I torsdags satt jag och lyssnade på den typ hela dagen. Riktigt bra!! ♥

Hoppas att ni får en bra dag och att ni känner samma sak om låten som mig. Kram ♥ :D

Skapa flashcards