elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Svar på tal - Välkommen Harry! ♥

Av Elin - 23 november 2014 19:30

Som många av er undrat vad som är en vecka kvar till är att på söndag så är det tre år sedan vår ponny Tina avlivades.. Det var då hon flög till himlen och blev en ängel!♥

Känns jobbigt att veta att hon varit borta SÅ länge. Att jag varit utan henne i tre år. Hm..vet inte hur jag kommer känna då men redan nu är många känslor framme. Känner det på mig redan nu att det kommer vara tufft..


Har varit en okej dag idag, verkligen inte hänt någonting för jag har varit så seg och verkligen lat idag! Stör mig så jävla mycket på mig att jag inte lyfter på arselt och går ut och går, är värd en käftsmäll just nu för min lathet...måste verkligenverkligen komma ut! Vecka 48, nu i veckan ska jag hinna gå minst 3 promenader har jag bestämt! Som kom ihåg skrev jag på en lapp..let's go!

Träffade Harry idag. Saras och Linus nya hund. Han är supersöt och bara för gosig, "dör" för honom!<3 

 

Tror absolut att vi kommer bli riktigt bra vänner. Känner det på mig   Och vi ska inte tala om Trisse och Harry, de blev helt kära i varandra! Haha de busade hela tiden. <3 De gillar varann redan! Underbara godingar! 

_________________________________________________

Ny vecka imorgon, vecka 48. Fem veckor kvar av detta året. Nedräkning pågår!

Vad händer denna veckan? Ska plugga hela veckan så här blir det INGEN ledighet..har engelska som jag måste jobba med iprincip hela dagen imorgon eftersom att jag glömde skiten i skolan..tisdag är det matte jag ska repitera lite på för jag har prov på onsdag. Sedan so som jag måste läsa på för prov på det på fredag.. mycket nu! Vi får väl också se om det blir mer! Hoppas verkligen inte på det. 
Men på onsdag ska jag också ge lite tid åt stan då Hanna och jag ska gå och julhandla lite.   Förresten!!! Om ni har något tips på julklapp till min bror, pappa och Linus så kommentera! Har super svårt och komma på.. tack på förhand fina ni!<3

Hoppas på att vecka 48 blir bättre än denna.. vad ska ni hitta på i veckan? Ha en bra vecka nu! ♥





 
 
Linn♡

Linn♡

23 november 2014 20:16

Åh såå söt vovve♡♡

Hoppas verkligen att du får en toppen bra vecka! Gud så mysigt med julshopping♡♡♡Det bästa som finns typ ahhahah;) Åh har du också svårt med förslag på vad man ska köpa! Asså jag tycker själv att det är super svårt att komma på något bra att köpa....:// Så jobbigt för man vill liksom bara hitta den perfekta julklappen♡Men jag tipsar denna sidan:DD Hjälp mig väldigt mycket hahahah
http://www.julklappstips.nu/

Hhahah kommer inte ihåg vem, men det var någon som kommentareade på min blogg & jag blev såå glad för det tipset:DDD

Många kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

23 november 2014 20:33

åh så söt hund! :p

http://www.nattstad.se/februariibarn

 
Maria

Maria

23 november 2014 23:54

Men gud vad söt! :) får man adoptera honom hahahaha älskar alla hundar!

Vilken godbit alltså =)

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Vera

Vera

24 november 2014 08:30

Stackars dig, är otroligt tufft med årsdagar. Men det blir lite lättare år för år. Kram

http://veraholmlund.horseworld.se

 
Annie

Annie

24 november 2014 08:40

Vad tråkigt! :-( Beklagar sorgen <3

Ja självklart gör det du ;-)Det går så bra så om du "lånar" den! :-)
Kul att du gillade inlägget ;-)

Hoppas du får en fin måndag!

Kramar**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards