elin-mylife

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Elin - 21 november 2014 17:00

Svårigheter med och sova igår var det på hög nivå, jag kunde verkligen inte sova. Låg vaken sjukt länge, tänkte och tänkte..tills jag somnade. När jag vaknade imorse visste jag inte om jag skulle gå till skolan, allt bara tog stopp och jag kände klumpen i magen - men jag visade idag att jag är så mycket starkare än vad dem tror och än vad jag själv vet! Det kändes så skönt att jag gick till skolan men ändå så jävla obehagligt..

När jag kom till skolan imorse gick jag sakta upp för trappan för jag var så rädd att det skulle stå något på mitt skåp, händerna skakade och klumpen i magen växte men det fanns inget där. Har väntat hela dagen att det skulle komma fram något, varje gång en lektion var slut och jag skulle gå till skåpet blev jag nästan svimfärdig och fick hjärtklappning. Mådde så dåligt när jag såg mitt skåp då jag knappt ville gå dit, höll själv på att sätta mig ner och gråta .. men jag klarade det, verkligen inte själv, men jag klarade det med er vid min sida och era helt underbara kommentarer!♥ Jag är så jävla tacksam ska ni veta, utan alla er och era puschar skulle jag just nu inte orka med denna kampen, jag skulle lagt mig ner på golvet och gråtit och aldrig gått tillbaka till skolan..men jag vet själv att det är så fel och jävligt fegt... Jag klarar det här och absolut nu när jag har alla er vid min sida! Tack så oerhört mycket - ni ska veta hur tacksam jag är!!!♥


När jag såg honom så kunde jag verkligen inte titta på honom. Jag kunde inte det. Mina ögon bara föll ner mot golvet, kände hur hjärtat slog fortare och jag ville bara ta tag i honom. Skrika åt honom. Ge honom en stor örfil. Fråga vad fan han håller på med. Varför han gjort så här. Men jag bara stod där..

____________________________________________________

Har väl haft en helt okej dag. Inte hänt något speicellt mer än att det blir ytterligare ett prov, på fredag om so - franska revolutionen..är hur mycket som helst och har fullt upp! Blir att jag får göra lite tidsinställda inlägg vissa dagar...hm!


Idag blir det bak med mamma, vi börjar julen redan nu med lussekatter. Mums! Vi ska också göra limecheesecake (dör).

I helgen blir det plugg och förhoppningsvis lite andra saker! Vad ska ni hitta på? Ha en bra helg finisar! ♥♥♥

 








Av Elin - 21 november 2014 15:49

 

Hur startar ni i er helg? ♥ Kram

Ovido - Quiz & Flashcards