elin-mylife

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Elin - 7 november 2014 23:00

"BOM!!" lät det från mitt fönster och jag stog precis där det lät för att jag skulle ta i laddare i mobilen. Då jag ser att min gardinstång åker ner och nästan är påväg att träffa mig rakt i huvudet! Ser hur gardinen faller ner, klumpen i magen växer och jag känner hur värsta paniken kommer   det ända jag fick fram var "Shit, shit, shit" och jag tänkte snabbt vad jag skulle göra. Tog tag i stången och verkligen flög upp i sängen, tog på gardinen och satte upp den FORT!

När jag var klar bara ställer jag mig och tittar på stången så att den inte ska trilla ner igen. Andas ut och skriver till Hanna. HAHAHAHAH, hädanefter tänker jag ur dumt allt nog såg ut...vilken panik jag fick och allt!   Tänk om den åker ner inatt igen xD Vaknar av en jävla smäll, mamma och pappa kommer inspringandes och undrar vad fan jag gör. HAHAHH!!! Dör...


Innan det så gick jag in i mitt skåp i mitt rum med, värsta smällen där med.. smidig på hög nivå!



Haft en vanlig dag i skolan, inte någon rolig dag alls då jag bara ville hem från skolan. Få det ledigt, sova, parta, blogga! 

På morgonen när vi hade so så gick brandlarmet, två brandbilar med blåljus kom till skolan och en brandman gick runt och kolla om det brann eller nåt. Var fett skumt i alla fall!

Men det var väl någon jävel som tryckte på brandlarmet bara för att få det lite skoj! Omogna i sådana fall....

Påtal om brandman, tänk vad kul det skulle vara och va brandman, släcka bränder, rädda människors liv m.m :) Vill inte bli det för jag har andra planer men ändå! 

Hade därefter idrott idag och var verkligen värsta idrottslektionen EVER! Körde lacrosse och ingen passar typ (jo bara dem "bättre" passar varann) och vi som är lite "sämre" får ingen chans och vafan hur ska vi då bli bättre då har ni tänkt er när vi inte får passningar eller att ni ens tar hänsyn till oss!? Körde knappt nåt för jag kände mig bara ivägen så jag gick bara och satte mig. Sista 20 minutrarna körde vi fotboll, var med i fem minuter och sen gick jag och satte mig för kände samma sak där - bara ivägen och sämst!


Sara och Dennis var här i princip hela eftermiddagen tills halv åtta, åtta. Vi snackade, jag och Dennis låg och bara myste i soffan med barnlåtar och lite videos. Var verkligen sjukt mysigt och första gången han typ var lugn haha!  

Annars har jag bara tatt det lugnt! Vad har ni själva hittat på?♥ 

_____________________________________________________

Äntligen helg! Fullt upp har man med inför resan men också allmänt.
Måste fixa det sista med de tidinställda inläggen, packa, duscha, fixa naglarna, fixa lite smått i mitt rum/städa. Blogga självklart och kanske försöka komma ut. Får bli att göra ett "Att göra lista" imorgon så att jag verkligen gör det jag ska och så att jag inte kommer på det i sista minuten. Verkligen inte bra

Men innan det ska det bli att sova gött och länge med för den delen!   Ska absolut inte vara uppe länge till, en liten stund till får det bli, därefter ska jag sova ut!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag och att ni får en trevlig helg!♥

  

Av Elin - 7 november 2014 22:11

Fick en tröja av syrran idag och jag tyckte att den var fett snygg och skön! Kändes som att jag drog på mig värsta täcket med nytt påslakan på. Shit vad mjuk den var! Ska ABOSLUT ha den på söndag   Resten av outfiten får ni se på tisdag, tror jag att det blir! 

Kram ♥

 

Av Elin - 7 november 2014 19:35

Att få något sånt här på en dag som man verkligen inte gillat och mått sämst på, då det gör det här ens dag verkligen!!♥♥

 

Därefter att man fick en kram i skolan av en tjej som jag inte känner så väl, en hejdå kram och några skratt tillsammans♥ Det går inte att beskriva hur bra jag mår efter båda dem här sakerna! ♥

Tack så jävla mycket att ni fått mig glad igen! ♥



Skapa flashcards