elin-mylife

Alla inlägg den 9 november 2014

+/-

Av Elin - 9 november 2014 20:30

 

Av Elin - 9 november 2014 17:00

Här kommer två styckna låtar (fick bli en bonus idag). Gillar båda OTROLIGT mycket! Men ingen kan slå Ed Sheerans nya låt, så jävla underbart fin låt, som nu är min favoritlåt! Får rysningar av den och allt. 
Det är en låt som kommer spelas väldigt mycket, det kan jag lova er ♥


Kram ♥


Av Elin - 9 november 2014 14:15

Tänkte mig först att jag inte skulle ta med mig så mycket men om man tittar på allt så är det mycket..nästan så att en skäms..hm..

   

Fick packa grejerna i denna resväskan. 

Inte säkert att jag ska ha dessa skor! Har på mig ett par andra.

   

Hela outfien får ni se på tisdag ;)

       

+Tandborste, borste, laddare, deo. Kram! ♥

Av Elin - 9 november 2014 11:45

   

Av Elin - 9 november 2014 08:00

Idag så drar vi iväg och vi måste redan åka halv elva, elva. För först måste vi åka och lämna Trisse på ett hunddagis och sen till busstationen där vi ska vänta på allt folk som ska med och så åker vi i cirkus 3-4 timmar. Älskar och åka buss så att det gör mig inte ett dugg!  

När vi kommit till stockholm så tror jag att vi får vänta innan vi får gå på båten, där ska vi fira mamma och pappa och göra massa annat   


Kommer ju absolut ta kort, kanske filma så att ni verkligen får se vad vi gjort! Hur jag ser ut m.m


Och som sagt jag kommer hem imorgon igen men kommer då inte uppdatera för vi kommer hem sent på kvällen och jag måste gå och lägga mig på direkten för att det är skolan på tisdag. Ni klarar er, finns ju tidsinställda inlägg som jag lägger upp osv! 

Sen på tisdag kommer allt vara som vanligt igen, bilder/videos och vad vi gjort kommer upp. Kommer då med svara på era kommentarer, kolla era bloggar osv. Don't worry! ♥

Men nu får ni ha det så bra så höres vi på tisdag!!! Kram på er! ♥♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards