elin-mylife

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Elin - 25 november 2014 17:24

Legat i min säng hela dagen och vilat med iIllamående och förskräcklig magvärk. Huvuvärk och lite svag feber. 

Fick tvinga i mig lite blåbärssoppa och allt bara fortsatte.

Efter en stund så kändes det jättejobbigt, kände att det var påväg någonting så jag sprang på toa. Där fick jag sitta en stund men inget kom, bara kväljnigar. 

Känner hur ansiktet börjar bränna, tittar mig i spegeln och jag är helt vit! Blev rädd för mig själv så för att slippa se det gick jag ut till köket där mamma var och pysslade. Satte mig och sa "titta vad blek jag är, lika blek som diskmaskinen". Sätter mig på en stol och känner värken och allt annat. Tillsist utbrister jag skarpt "Jag orkar inte med mig själv!!" Känner att jag drömmer och vaknar därefter upp på golvet helt chockerad. Hör mammas och Saras röst och ligger där en liten stund så att jag får andas ut.

Mamma följer mig till sängen, vinglar som ett fyllo och lyckas därefter somna. Efter att jag sovit en stund känner jag värsta värken i axeln och ryggen, tydligen var mamma tvungen och rycka åt sig mig för att jag föll bakåt på stolen. Aj aj säger jag åt den värken nu med..

Känner mig bättre nu när jag fick "hinka lite" men kommer dock inte få gå till skolan imorgon! Var så jävla sugen och julhandla ju...veckan går åt skogen!
Men tack och lov har vi inte matteprov som vi skulle ha så slipper komma efter med det. 


Får nu ta det lugnt och dricka vatten med en sked var femte minut så att jag ska få i mig vätska och kan bli bättre. 

Ätandet har jag lagt åt sidan då jag verkligen inte kan äta och är rädd för för att få upp något.. nej det här var inte roligt!


Kommer kolla era bloggar senare! Hur har er dag varit? ♥


Av Elin - 25 november 2014 10:00

Aj aj!

Min mage gör så himla ont..den bara värker och värker. Mår också så jävla illa! Värre idag än igår ska jag säga er..huvudet värker också, är så trött och svag. 

Åt nyss frukost men jag kunde knappt få i mig, fick i mig en macka som jag fick kväljningar av och vatten..inte en god frukost idag inte. Hm..kommer inte få i mig något mer idag inte.


Blir att lata mig lika mycket idag som igår. Ser just nu på The walking dead och detta avsnittet är väl bra men tror absolut att det kommer bli mer spännande snart! 

  

Kram♥

Av Elin - 25 november 2014 09:45

 

Ovido - Quiz & Flashcards