elin-mylife

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Elin - 2 november 2014 21:30

Jag vet inte vad jag ska säga. Just nu känns livet bara så himla jobbigt! Jag kämpar men vad får jag utav det..? Ännu en helvetes dag och jag trodde inte att det skulle vara sant..det finns inget vi längre och jag fattar inte hur du kunde missförstå mig så och bara ge dig av..</3 Jag gjorde verkligen allt men vad fick jag tillbaks? Ett hejdå var det enda.

Jag skrev till dig nästan varje dag, försökte få kontakt med dig på lovet, senast i söndags, måndags. Du svarade inte utan du bara tittade på mina meddelanden! Hur kan man vara så jävla feg?

Jag frågade flera gånger om vi skulle ses, väl i skolan kollade du inte på mobilen och bara hoppade in i bilen, åkte iväg, hem. Därefter lovade du mig att vi skulle ses på lovet men där bröt du ditt löfte...jag gav därefter upp och bröt ihop för dig! Kände mig så himla utnyttjad, besviken, arg och framför allt ledsen.. dagarna gick och jag tänkte ifall att jag skulle göra slut och gå vidare och tankarna gick omkring.

Iförrgår skrev jag till honom på facebook och frågade varför han iggade mig och det ända jag fick tillbaks var "Förlåt om jag inte svara orkar inte svara någon just nu", kände mig som en jävla vägg just då, bara ivägen! Frågade om nåt hänt och fick bara tillbaks "nej". Mer gick det inte och tankarna fortsatte bara rulla.

Igår skrev jag att vi skulle ta en paus, alltså inte att vi skulle gå skilda vägar utan ta det lugnt ett tag mellan oss för att jag ville tänka.

Sen idag kom beskedet..jag gick in på facebook för och kolla en snabbgrej på min profil (till ett inlägg). Sen ser jag att det står "I ett förhållande" och hans namn är borttaget. Jag bah; Va? Så jag går in på hans profil och ser att han ändrat sig till singel. Där kom smällen, rätt in i hjärtat..

Kände att jag fick panik. Sen kände jag inte mer förens nu..känner mig bara så jävla övergiven, lämnad, förkrossad och bara helt....trodde verkligen inte att jag skulle känna mig så här. 

Tänkt att "ja det här kommer gå bra, jag kommer gå vidare. Allt är fint!" Men allt är helt tvärtom, speciellt nu när vi kommer "ses" varje dag iprincip och ett hugg i hjärtat från honom...


Berättat för Sara, och hon säkert för Linus. Men nu är det mamma och pappa kvar, hur, när? Just nu vill jag bara spola tillbaka tiden innan de fick reda på detta så att jag slipper berätta för dem och göra ett annat val. Men jag måste tillslut säga det och om man är kär så är man, då lyssnar man inte på någon annan och gör bara det som känns rätt för en själv..

Nej nu skiter jag i det här, killar, kärlek, hela rubbet!

____________________________________________________________________________

Dagen blev som sagt inte som planerad. Precis när jag skulle fixa de tidsinställda inläggen så blev det ändrat och vi skulle kratta löv. Tungt var det och tid tog det..

Fått in tid och skriva t-inlägg, åkt till Hanna och lämnat en present till henne - in på hennes blogg och kommentera ett grattis för det är hon värd! :D 

Kussen och moster kom till oss och hälsade på lite. Vi satt och pratade om allt, och vi alla är taggade för resan om en vecka! Hm, vad gör man nu om en vecka tro? "Partar"?


Imorgon börjar skolan igen och man får hoppas på att veckan börjar bra, även hur saker och ting är! 

Slutar halv fyra så blir sent inlägg. Nu blir det att kolla bloggar. Hoppas i alla fall att ni haft en bra dag ♥  



Av Elin - 2 november 2014 11:38

 Dags och börja dagen med och fixa lite tidsiställda inlägg! Sedan får vi se hur dagen fortsätter :) 

Vad ska ni hitta på idag?

Av Elin - 2 november 2014 11:29

     

   Hoppas att ni får ett härligt avslut på veckan! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards