elin-mylife

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Elin - 16 november 2014 19:00

Har varit sjukt trött och seg idag, tröttheten har varit som ett moln runt mig. Jag har med varit sjukt illamående och är fortfarande, ont i magen har jag med, inte mitt i magen utan mer på sidan - får speciellt smärtor när jag står, går och när jag drar upp benen.

Är så himla varmt också, tror att jag ska dö. *Puuh!* Ärligt vet jag inte om jag kommer kunna gå till skolan imorgon, vet inte ens om jag kommer kunna gå..


Plugg, städ och ännu mer plugg har stått på schemat idag. Har pluggat massa engelska och det går riktigt bra. Läste för mamma och hon tycker verkligen att jag har förbättrat mig och när jag läser flyter det på. Jag själv blev chockad när jag uttalade svåra ord och när jag läste. Tyckte att det var svårt förr men märks verkligen att jag blivit bättre. Är så jävla glad för det här.   Detsamma om att skriva, men jag kan, bara jag vill! 

Lite spanska, måste läsa på orden lite mer, läsa och översätta. Sedan är jag klar! Ska plugga mer imorgon, mest engelska men lite spanska med, så vet inte hur mycket bloggande det kommer bli. Kommer ju hem sent med tyvärr.. hrmf..

Nu under kvälla så kollade jag på två filmer från 2008 från när vi var i Danmark. Shiiit hur jag såg ut, betedde mig. Att saker förändrats så på mer än sex år! Saknar tiden.  Haha fick många goda skratt från filmen!!!


Måndag imorgon. Vecka 47. Vad ska NI hitta på i veckan? ♥♥



Av Elin - 16 november 2014 15:32

Vi avslutar veckan med lite Iggy Azalea!   

 Kramar ♥

Av Elin - 16 november 2014 10:27

 

Hoppas att ni får ett trevligt avslut på denna veckan! ♥ Sjukt hur fort veckorna går..imorgon börjar vecka 47. Ca 6 veckor kvar av detta året. Skrämmande på något sätt hur tiden, dagarna, veckorna, månaderna och åren bara SPRINGER förbi! Kram på er ♥

Skapa flashcards