elin-mylife

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Elin - 8 november 2014 21:40

Natalia har just nu en tävling på sin blogg om att man kan vinna en tavla! Jättekul verkligen! :) 

Jag tycker att ni absolut ska vara med för att vem vill inte ha en tavla som är sjukt fin och sen är båda personerna verkligen värda detta   

Klicka HÄR för och komma till tävlingen och sen här  https://www.facebook.com/pages/Mizcas-Tavel-Design/469179539853415 för och se vem som gör tavlorna!

Kram på er! ♥



Av Elin - 8 november 2014 21:00

Har verkligen haft fullt upp hela dagen idag! Varje minut, timme har jag haft någonting och göra och det känns så sjukt på nåt sätt att jag verkligen hunnit allt på bara några timmar! Känner mig riktigt stolt för att jag hunnit göra så mycket, planera är verkligen bra och göra, sen att skriva upp på lappar vad jag ska göra är bara ett plus. Det ska jag fortsätta med!   

 

Kommer verkligen se ut som jag skryter nu....dock vill jag inte göra det. Men ta det som ni vill! Har kvar lite saker som jag måste packa men resten tar jag imorrn eftersom att jag behöver dem imorgonbitti! 

Var också på stan idag med Sara, vi gled runt och köpte lite saker som vi behövde!


Har annars varit på topphumör idag och är bara så förbannat taggad på morgondagen! Få komma bort. Släppa verkligen allt, bloggen, skolan och allt hemma! Det är jag värd. Få det ledigt. Vila upp mig men på samma sätt göra saker som nog är kul och kunna parta lite.

Tror ABSOLUT att jag kommer ha det bra och få det roligt! Men det återstår och se.   


Imorgon blir det att gå upp tidigt, packa, fixa sig och sååå! Dock vet jag inte om det blir "riktigt" blogginlägg eller bara tidsinställt :) Men tills vi ses får ni ha det as bra ~ kommer sakna er ENORMT! ♥ Många kramar från mig till er ♥

 



Av Elin - 8 november 2014 13:21

 

Verkligen inte det snyggaste, det vet jag väl! Men jag kommer självklart att lära mig bara jag kör på och övar.   

Kram ♥

Av Elin - 8 november 2014 12:36

   

Blir att prova nu detta nu och därefter fortsätta med planerna! :) Om ni har några frågor om sakerna är det bara och kommentera! Kramis ♥

Av Elin - 8 november 2014 10:19

 

Hoppas att ni får en bra lördag! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards