elin-mylife

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Elin - 6 november 2014 21:30

Haft en helt okej dag idag i skolan. Kändes som att allt gick åt skogen idag på något sett..var inte på humör eller nåt helt enkelt! Kände att jag gick upp helt i onödan idag för skolan.. Saker gick sönder för mig och jag kände att jag bara hade så jävla otur. Blev så irriterad på folk för saker och ting...skit dag!


Väl hemma så fixade jag ett tidsinställt inlägg, resten imorgon eller lördag! :) Gjort mat helt själv faktiskt (förutom att pappa skalade potatis men aa) 

Det blev Ostfylld torskfilé med hasselnötstäcke. Blev lite fundersam på hur det skulle smaka. Första tuggan kändes konstig och kände bara nötsmak...tänkte "vad är det här?" Tog en till och en till. Insåg sen att det var riktigt gott!!

Får verkligen göras fler gånger! 

Tog pressad potatis till det och det passade suvärent. Men näsa gång får det bli den där salladen istället för potatis till tyckte både jag och mamma! :) Alltid kul och pröva nya maträtter. 

Tipsar rätten verkligen! (Glömde dock ta kort på maten...menmen det var gott och enkelt iaf) :) 


Verkligen slappat hela dagen annars. Lyssnat på min favoritlåt i princip hela dagen (som kommer komma upp på söndag) och jag bara ÄLSKAR den!! GOSH ♥♥

Glad är jag nu, trött så ska strax gå och borsta tänderna och lägga mig. Äntligen komma i säng i tid..

Magen är bättre, slapp magsmärtorna under skoldagen, förutom på morgonen. Fick tillbaka det innan fyra men nu har det gett sig. Så förhoppningsvid blir det en natt utan värk.

________________________________________________________________

Fredag imorgon och det ska bli så himla skönt med helg. Treledigt! ♥

Blir att packa, uppdatera er, fixa inlägg och lite sånt. Men innan ledigheten blir det skolan! Hoppas på att dagen rusar på så att man kommer hem någongång. 

Vad ska ni hitta på i helgen?


Godnatt ♥

 




Av Elin - 6 november 2014 14:45

 

Av Elin - 6 november 2014 08:08

Sitter just nu och väntar på att vi ska börja. Har tack och lov kortdag idag och väntar på att Alice ska komma, ifall hon gör det. Hm..?

Har en fullspäckad dag idag med no, so, bild och svenska! Ingen rolig dag, gillar endast so på torsdagar. Därefter ska jag och Alice stanna och jobba lite med engelskan. :) 

Blir att fixa tidsinställda inlägg när jag kommer hem och lite sådant.


Hade riktigt ont i magen imorse när jag vaknade och tänkte "Jag orkar inte en dag till". Tredje dagen jag har ont!! Men just nu har det lugnat sig så nu är jag bara illamående.

Får hoppas på att det ger sig!


Igår så firade vi ju mamma och hon tyckte att presenterna var jättefina och hon blev super nöjd! Hon började t.om och gråta när hon fick ett hjärta med mitt och mina syskons namn på (som man kan ha på ett halsband). Så himla gullig är hon!<3 Blev nästan rörd själv ;)

Så fick hon ett ett halsband och till det hörde en ring och örhängen ihop med. Hon fick massa blommor och sådant. 

Vi fikade och snackade (dock var jag inte på så prathumör, nästan första gången jag inte är det), fikat var hur gott som helst :) 
Busade med Dennis hela kvällen också och han skrek och sprang och ja allt. Haha så himla gosig!<3


Nu ska jag dra mig för vi börjar strax. Vi får se hur mycket jag hinner uppdatera er men tills vi ses...Ha det bra! Vad ska ni hitta på idag? <3

Ovido - Quiz & Flashcards