elin-mylife

Direktlänk till inlägg 6 november 2014

Kunde lika gärna legat kvar i sängen idag...

Av Elin - 6 november 2014 21:30

Haft en helt okej dag idag i skolan. Kändes som att allt gick åt skogen idag på något sett..var inte på humör eller nåt helt enkelt! Kände att jag gick upp helt i onödan idag för skolan.. Saker gick sönder för mig och jag kände att jag bara hade så jävla otur. Blev så irriterad på folk för saker och ting...skit dag!


Väl hemma så fixade jag ett tidsinställt inlägg, resten imorgon eller lördag! :) Gjort mat helt själv faktiskt (förutom att pappa skalade potatis men aa) 

Det blev Ostfylld torskfilé med hasselnötstäcke. Blev lite fundersam på hur det skulle smaka. Första tuggan kändes konstig och kände bara nötsmak...tänkte "vad är det här?" Tog en till och en till. Insåg sen att det var riktigt gott!!

Får verkligen göras fler gånger! 

Tog pressad potatis till det och det passade suvärent. Men näsa gång får det bli den där salladen istället för potatis till tyckte både jag och mamma! :) Alltid kul och pröva nya maträtter. 

Tipsar rätten verkligen! (Glömde dock ta kort på maten...menmen det var gott och enkelt iaf) :) 


Verkligen slappat hela dagen annars. Lyssnat på min favoritlåt i princip hela dagen (som kommer komma upp på söndag) och jag bara ÄLSKAR den!! GOSH ♥♥

Glad är jag nu, trött så ska strax gå och borsta tänderna och lägga mig. Äntligen komma i säng i tid..

Magen är bättre, slapp magsmärtorna under skoldagen, förutom på morgonen. Fick tillbaka det innan fyra men nu har det gett sig. Så förhoppningsvid blir det en natt utan värk.

________________________________________________________________

Fredag imorgon och det ska bli så himla skönt med helg. Treledigt! ♥

Blir att packa, uppdatera er, fixa inlägg och lite sånt. Men innan ledigheten blir det skolan! Hoppas på att dagen rusar på så att man kommer hem någongång. 

Vad ska ni hitta på i helgen?


Godnatt ♥

 




 
 
Linn♡

Linn♡

6 november 2014 22:38

Du är bäst, kämpar på i skolan och lagar mat när du kommer hem! Hoppas verkligen att du mår bättre snart♡ Inte roligt att höra:(( Så hoppas verkligen det! Längtar till söndag på din blogg, får se din absoluta favorit låt just nu om jag uppfattade det rätt:DDD Fun!

Ska bli sååå himla skönt med fredag imorgon, bara en skoldag först:P Det jag vet jag ska göra under helgen är handbollsmatch på lördag morgon, sedan måste jag plugga för vi har en del läxor till på måndag:// Men annars ska jag ta det lugnt♡ Vad ska du föresten packa till? :)

Kram på dig!! Godnatt♡♡♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards