elin-mylife

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Elin - 3 november 2014 17:02

Vill bara säga tack till alla era fina kommentarer som ni alla skrev! Det värmde supermycket i mitt hjärta<3 och jag känner att det är bättre idag för era fina kommentarer. Skönt att veta och se att fler än jag vart med om samma sak! 

Jag försöker att gå vidare, inte tänka på saker och ting som påminner om oss, om honom. Går så där då jag mestadels tänkt på honom hela dagen. Sen att se honom idag..första gången kändes det som att jag skulle få panik! Han tittade inte ens på mig då vi sågs, han tittade förbi som att han inte ens känt mig! Blev så jävla sårad, men jag ville inte visa det..

Försökte att inte bry mig, men som sagt det är svårt. Du är den ända som finns i mitt huvud just nu..men jag vill inte ha dig där, jag vill inte ha något minne från oss i mitt huvud för det bara sårar mig - enormt.

Jag vill verkligen inte skriva det här för att få uppmärksamhet, verkligen inte. Men med hjälp av er och bloggen kan jag kanske gå vidare och bli starkare. Känner mig så mycket bättre när jag fått ur mig alla tankar och ledsamhet. 

Kommer ta en tid innan jag gått vidare, att få mig riktigt glad igen osv. Jag ska försöka kämpa mig tillbaks, men att få detta i samband med att jag fått tillbaks mina hemska tankar passar inte alls bra ihop, mår då bara som sämst... 

Tårar har runnit och tankarna bara snurrar. Ge er bara av och lämna mig ifred, du är inte värd mina tårar ett dugg! 

______________________________________________________________________________

Min dag har varit upp och ner. Har varit en sådan dryg dag i skolan, startade så segt så orkade knappt gå upp men jag kom såklart upp. 

Veckan började med tråkig engelska och matte, och då vi redan fått en matteläxa tills på onsdag som vi ska ha matteförhör på..Fint! Fortsatte med hemkunskap, slöjd och so. 

Ingen värst krävande dag faktiskt men väldigt dryg ändå för jag har både varit frusen och trött som bara den, men det beror nog på vädret. Regnat hela dagen och det bara fortsätter och vräker ner! Nästan så att det snart blir översvämning igen (hahah). Skämtåsido.. 

Men skoldagen slutade iaf bra så det har inte varit skit hela dagen, utan Hanna och jag stod och pratade en stund innan vi skulle dra hem, skrattade och höll på så att båda höll på och pissa på sig! HAHA - fick verkligen springa in sen på toa!!! 


Imorgon är det långdag till tio i fyra, men som kommer bli ännu längre än jag tänkt mig..måste hem till Asha med för att Asha, Alice och jag ska baka till klassen till onsdag. Då det blir ett recept som jag aldrig bakat eller ens hört talas om, ni hittar det HÄR! Riktigt spänd på och baka det imorgon och vi får väl se hur det går :) Tror att det kommer bli riktigt smaskigt! 

Därefter måste jag hem och plugga. Dock inte så mycket men så att jag repiterar så att jag kan tills på onsdag (tack och lov att vi har matte imorgon iaf!) 
Försöka blogga med. Fullt upp som sagt, kanske bra det med så att jag slipper tänka på "honom" med! :) 

Nu ska jag börja min kväll med att svara på era fina kommentarer och absolut kolla bloggar!<3 Hoppas att ni haft en bra start på veckan ♥ Kram på er 

 







Ovido - Quiz & Flashcards