elin-mylife

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Elin - 26 november 2014 19:04

 

Hoppas att ni får en bra kväll!   

Av Elin - 26 november 2014 17:31

 

Kramis ♥


Av Elin - 26 november 2014 12:30

..är jag 24 år

..är jag förhoppningsvis färdig polis

..bor jag i Växjö

..har jag lägenhet/hus och kanske häst?

..vet jag vad jag vill med mitt liv.

 

Kramar från mig ♥

Av Elin - 26 november 2014 08:55

Tredje dagen jag är hemma. Inte värst roligt alltså, har ingenting och göra och vill bara tillbaka till skolan och rutiner. 

Mår mycket bättre idag, lite illamående är jag och öm i magen men känner mig absolut bättre! Hoppas att jag kan komma tillbaka till skolan på fredag så att jag inte hamnar SÅ efter. Börjar få panik för skolan..

Blir likasamma idag som igår, ska vila och bara ta det lugnt. Vad hittar ni själva på då?   


Vilade resten av dagen igår, men så tänkte jag att jag skulle hoppa i duschen för jag kände mig så ofräsch, så det gjorde jag. När jag duschat klart känner jag att jag börjar bli yr igen och det bränner i ansiktet. Försökte ta huvudet mellan benen så att blodet lättare kan gå till huvudet men var fortfarande yr. Låser snabbt upp dörren och lägger mig på gölvet och ropar svagt till mamma. (Haha såg först ut som mamma trodde att jag var död.. xD) 

Nä men det var hemskt! Låg där någon minut sedan fick jag hjälp till sängen, igen. Mamma sa att jag skulle äta nåt så hon fixade te, ägg och vitt bröd - inget på brödet då. Fick i mig teet och ägget, mackan var svårare men nåt bit. 

Sov därefter men haft så svårt och sova, både varit varmt och haft svårt och sova överhuvudtaget. 


Nu hoppas vi på bättringsväg och att jag inte svimmer något mer! 

Ska svara på era kommentarer och kolla era bloggar strax, har inte glömt er! ♥ Hoppas att ni får en bra onsdag ♥


Ovido - Quiz & Flashcards