elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 november 2014

Svimmade - igen

Av Elin - 26 november 2014 08:55

Tredje dagen jag är hemma. Inte värst roligt alltså, har ingenting och göra och vill bara tillbaka till skolan och rutiner. 

Mår mycket bättre idag, lite illamående är jag och öm i magen men känner mig absolut bättre! Hoppas att jag kan komma tillbaka till skolan på fredag så att jag inte hamnar SÅ efter. Börjar få panik för skolan..

Blir likasamma idag som igår, ska vila och bara ta det lugnt. Vad hittar ni själva på då?   


Vilade resten av dagen igår, men så tänkte jag att jag skulle hoppa i duschen för jag kände mig så ofräsch, så det gjorde jag. När jag duschat klart känner jag att jag börjar bli yr igen och det bränner i ansiktet. Försökte ta huvudet mellan benen så att blodet lättare kan gå till huvudet men var fortfarande yr. Låser snabbt upp dörren och lägger mig på gölvet och ropar svagt till mamma. (Haha såg först ut som mamma trodde att jag var död.. xD) 

Nä men det var hemskt! Låg där någon minut sedan fick jag hjälp till sängen, igen. Mamma sa att jag skulle äta nåt så hon fixade te, ägg och vitt bröd - inget på brödet då. Fick i mig teet och ägget, mackan var svårare men nåt bit. 

Sov därefter men haft så svårt och sova, både varit varmt och haft svårt och sova överhuvudtaget. 


Nu hoppas vi på bättringsväg och att jag inte svimmer något mer! 

Ska svara på era kommentarer och kolla era bloggar strax, har inte glömt er! ♥ Hoppas att ni får en bra onsdag ♥


 
 
Sara

Sara

26 november 2014 09:48

Usch så hemskt, hoppas du mår bättre snart !

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
natalia

natalia

26 november 2014 09:49

KRYA PÅ DIG!!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

26 november 2014 09:53

Tack!!

 
natalia

natalia

26 november 2014 09:53

Svar: Nä det är inget speciellt :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

26 november 2014 09:54

Åh vad bra! :)

 
Linn♡

Linn♡

26 november 2014 10:38

Nej nej vad tråkigt att höra:((((( Hoppas verkligen att du mår bättre snart, tills dess får du krya på dig♡♡♡♡♡ Du är bäst! Vila och ta det lugnt idag♡♡ Det ska jag också göra idag ahha♡

Sv1; Detsamma till dig, du får också krya på dig finis♡♡♡♡ Världens bästa! Tack för att du bryr dig, blir så glad ska du veta!! Du är bäst!
Sv2; Jaa hålelr med dig om att det känns som att man missar jätte mycket skolarbete, och det är också jätte jobbigt:///
Sv3; Pluggandet gick okej, liksom bra:)) Men som vanligt så vill man ha gjort mer, men så orkar man nte:PP hahah♡♡ Har ni mycket läxor nu? :((

Många många många många många kramar till bästa du!! ♡♡ Hoppas du får en lugn och så bra dag som möjligt!! ♡♡♡ Något speciellt som du ska göra?

Kraaaaam

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

26 november 2014 11:54

Det värsta är ju om man missar massa i skolan :/

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 november 2014 16:49

Men fy kära vän! Hoppas verkligen du mår bättre snart!

Annars tycker jag du ska kolla upp dig hos en läkare :)

Kramar och krya på dig!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards