elin-mylife

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Elin - 19 november 2014 21:00

Klockan går och klockan går..klockan är redan halv nio och jag har hunnit med massor. Gjort svenskaläxa, sett på serie, fixat bloggen och slöat med för den delen såklart! 

Riktigt skönt att inte ha något speciellt och göra idag, är verkligen värd det efter några dagars slit.. mår super förutom magen och illamåendet. Lite trött är jag men ikväll blir det att jag kommer i tid i säng för nu har jag inget efter mig..

  

*Pust* säger jag efter denna dagen!


Dagen har varit bra, bättre än gårdagen, både med skolan och med mig. Alla verkade vara på ett glatt humör och det kändes för bra, skrattat högt och glatt, som det var ett tag sen jag gjorde med. Känns så himla skönt när ens riktiga skratt kommer och man verkligen känner att man mår bra.

Hade spanskaförhör idag och det gick super och det känns jättebra nu, bara och fortsätta som jag gör och köra på! Nästa uppdrag inför spanskan är att vi ska prata om Spanien med hjälp av stödord. Hm..en riktigt utmaning!

Matten gick lite sämre, tror absolut att jag är godkänd men..misslyckades med en grej som läraren SKREV UPP PÅ TAVLAN som hjälp för oss...han måste tycka att jag är helt dum i huvudet när han ser det...så pinsamt eftersom att det stod på tavlan!!  Blö vill bara spola tillbaka tiden så att jag kollar lite nogare... 


Torsdag imorgon, en dag närmare helgen. Gud vad fort veckorna går, var ju nyss måndag ju!? Klagar inte på det.

Men som sagt, torsdag imorgon och det innebär kortdag som alltid, ser fram emot dagen, dock inte mot svenskan och bilden!

Hoppas att jag är på lika glatt humör och dagen erbjuder lika samma som idag! 

______________________________________________________

Har också gått vidare riktigt mycket. Tagit bort mitt ex på facebook för jag känner att jag helst klarar mig utan honom och han ska inte få reda på saker som jag gör, gillar osv, han ska inte ha något med mig och göra. Vill inte ha något med honom att göra heller...men det är tankarna som är kvar. Ibland kommer dem och minnena visas när vi var tillsammans. Just go away säger jag bara!

Men det är också något med "honom", han verkar vilja mig något riktigt mycket, han tittar på mig hela tiden när han går/jag går förbi, långa jobbiga blickar och så typ stannar han vid våra skåp (som idag, han stannade och tittade bak på mig) 

Men jag ska icke bry mig, han ville inte ha mig förut och betede sig som skit så varför nu? Men en sak är klar, jag vill inte ha honom så ingen risk att jag faller tillbaks!   

 







Av Elin - 19 november 2014 20:22

 

Fixade bloggen till lite mer vinter-julaktig! Vad tycker ni? ♥

Av Elin - 19 november 2014 18:05

  

Vad hittar ni på? ♥

Av Elin - 19 november 2014 12:15

   Kramis ♥

Av Elin - 19 november 2014 07:07

   

Ha en bra onsdag allihopa! ♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards