elin-mylife

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Elin - 29 november 2014 23:36

Har haft en grym dag idag och jag är bara på topp! Dock lite stressad nu men är lite efter med att titta in på bloggar och bloggandet men nuså är lite grejer fixat inom min blogg som kommer upp imorgon då jag har lite saker framför mig. Slipper då också oroa mig för att bloggen inte uppdateras.   Nu kan jag andas ut! 


Har pluggat en hel del idag och jag är riktigt stolt över mig själv! Pluggat spanska då jag översatt en lång text från spanska till svenska, t.om översatte mer än jag skulle. Läste sedan texten på spanska. Gjorde några övningar i arbetsboken. Läste på engelskaverben och övade på dansen flera gånger om! Kan den bra men varje gång misslyckas jag med något litet så känner att det är bra att vi visar upp den på tisdag så att jag har tid både imorgon och måndag å träna!   
Pappa och jag gick också på en promenad och det var riktigt skönt att komma ut ska jag säga er. Var ju så längesen med...men nuså. Pappa sa att vi skulle försöka gå imorgon med. Uppskattas att HAN sa det med! 
Vattnat blommor och haft besök av Sara och dem. Varit riktigt aktiv idag så att säga och hoppas på att jag är lika aktiv imorgon med. Skulle verkligen uppskattas då jag har saker framför mig imorgon med, men det tar vi då.


Nu ska jag svara på era kommentarer lite snabbt - om jag kanske inte svarat dig så gör jag det imorgon för nu springer klocka iväg. Har ni haft en bra dag? ♥    



Av Elin - 29 november 2014 10:12

 

Dags och sätta fart! Ha en bra lördag ♥

Skapa flashcards