elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Snabb info!

Av Elin - 9 november 2014 08:00

Idag så drar vi iväg och vi måste redan åka halv elva, elva. För först måste vi åka och lämna Trisse på ett hunddagis och sen till busstationen där vi ska vänta på allt folk som ska med och så åker vi i cirkus 3-4 timmar. Älskar och åka buss så att det gör mig inte ett dugg!  

När vi kommit till stockholm så tror jag att vi får vänta innan vi får gå på båten, där ska vi fira mamma och pappa och göra massa annat   


Kommer ju absolut ta kort, kanske filma så att ni verkligen får se vad vi gjort! Hur jag ser ut m.m


Och som sagt jag kommer hem imorgon igen men kommer då inte uppdatera för vi kommer hem sent på kvällen och jag måste gå och lägga mig på direkten för att det är skolan på tisdag. Ni klarar er, finns ju tidsinställda inlägg som jag lägger upp osv! 

Sen på tisdag kommer allt vara som vanligt igen, bilder/videos och vad vi gjort kommer upp. Kommer då med svara på era kommentarer, kolla era bloggar osv. Don't worry! ♥

Men nu får ni ha det så bra så höres vi på tisdag!!! Kram på er! ♥♥

 

 
 
Linn♡

Linn♡

9 november 2014 11:18

Ha det toppen braaaa♡♡♡ Verkar så roligt! Och ska bli riktigt spännande att se dina bilder / filmer på tisdagen:DDDD Kraaaaam och ha det toppen! ♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

9 november 2014 21:01

Hoppas ni får de underbart <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards