elin-mylife

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Ni gjorde min dag! ♥

Av Elin - 7 november 2014 19:35

Att få något sånt här på en dag som man verkligen inte gillat och mått sämst på, då det gör det här ens dag verkligen!!♥♥

 

Därefter att man fick en kram i skolan av en tjej som jag inte känner så väl, en hejdå kram och några skratt tillsammans♥ Det går inte att beskriva hur bra jag mår efter båda dem här sakerna! ♥

Tack så jävla mycket att ni fått mig glad igen! ♥



 
 
natalia

natalia

7 november 2014 20:01

Så skönt o höra :)

Svar: Jag ska nog inte hitta på något speciellt ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

7 november 2014 20:11

sv: Ja precis :)<3

http://neliiaah.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

7 november 2014 20:29

Åhh vad härligt att höra, såå snällt och så roligt!♡♡♡♡
Hoppas verkligen att du får en toppen kryssning med familjen, drömkul ju! Vart ska ni åka föresten?:DD Och hoppas att du inte tänker på han, bara glöm han, även fast det kanske inte går - gör det för helgens skull, för att ha en underbar helg♡♡♡ Nu ska jag självkalrt inte gå och bara: du ska göra såhär och såhär XD Hoppas verkligen inte att du tog det på det sätter<33
Ha en jätte bra helg och en fortsatt bra fredagskväll♡♡KRAAAM

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

7 november 2014 20:32

Vad skönt för dig :)

SV: Ja det är ju bara för gott :) Kram

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Linn♡

Linn♡

7 november 2014 20:44

SVAR: Älskar verkligen December♡♡ Jag har alltid något att göra i December, verkligen fullt upp, händer något för mig varje vecka och varje dag hahah! Älskar det♡♡ Men det är liksom en ny "lucka" varje dag, varje vecka är det advent och massa speciella dagar. Sedan första veckan fyller min bästa kompis år, andra veckan brukar vi ibland ha typ tjejkväll för att fira oss, tredje veckan fyller jag år (17 December), fjärde veckan är det JULAFTON & 5:e veckan är det NYÅR! Låter kanske inte så mycket men det roliga är att all dessa saker jag rabblade upp är på samma dagar varje vecka i december, iår så händer allt på onsdagar:))
Tänkte göra ett inlägg i framtiden på min blogg om allt som händer i december för mig så du kan läsa mer då:))) :DD ♡♡

Ha en toppen bra kväll & kram!! ♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

7 november 2014 20:45

Hhahaha har helt glömt av att fråga:PP Men hur gammal är du?♡♡♡♡ Och när fyller du år?:))) Kraaaam♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

7 november 2014 21:46

Jag håller med dig med kylan, inte så trevligt:// Men jag gillar snön hahah♡ Jag fyller 15 den 17 december, så du är 00:a om jag fattade rätt:DD Kraaam♡♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards