elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Jordgubb & rabarbersaft ♥

Av Elin - 30 juni 2014 23:15

Vad jag har småpysslat idag! :) Har gjort allt möjligt och känner att jag verkligen gjort något bra idag. Medan jag gjort allt har jag hunnit vara med mamma -pratat, skrattat osv. 

Mitt humör har varit på topp, likaså hur jag mår, himla skönt faktiskt!   

Vädret från början har varit sådär, det har hoppat från regn till molnigt. Så jag startade dagen självklart och fixa till mig, därefter ville jag sätta upp mitt hår i en tofs och då så hängde min jävla lugg i vägen (som jag är så missnöjd med...) så jag värmde på plattången och plattade! Blev rikitgt schysst   'Yohiofrisyren' -Kolla i inlägget nedanför så förstår ni. Tog det därefter som en komplimang. 

Mamma och jag satte igång och gjorde rabarber & jordgubbssaft och den blev super god! Haha tyckte först att den var så där men den var lite fisljumen så ja. Men när jag smakade nu kvällen och den var sval +med isbitar i så var den väldigt go :) Var inte så svårt, dock gjorde mamma det mesta haha. 

Därefter satte jag igång med och fixa till i skafferiet, slängde massa skit, exempelvis MJÖL! Blä. Sen en låda som var full med grejer. Det pysslade jag med

Skulle ju också varit med Jonna idag men det blev lite sent så vi ska ta det på Onsdag, då vi är 'halvensamma' och det förhoppningsvis är FINT VÄDER! Taggadtaggad!   

Framåt kvällen blev jag mot det sämre humöret..blev irriterad men som tur var så blev det finare väder och mamma kom in och frågade om vi skulle på en promenad. Passade ju perfekt, det sämre humöret åkte förbi efter en stund. Var jävligt skönt! När vi kom hem så satte vi oss två på altanen och spelade spel   

 

Imorgon så drar Ida, jag och mamma till Karlskoga och handlar lite eller som man 'säger' -shoppar. Är så JÄVLA taggad så jag kan inte vänta tills imorgon!!!! Hoppas verkligen att jag hittar det jag ska köpa för att suttit och väntat häcken av mig..skulle allvarligt böla om jag inte hittade det haha! 

Självklart kommer det bilder, kanske till och med video? Vi får vänta å se      Vet inte när jag kommer hem eller nåt, men antagligen blir det framåt kvällen.


Idag så svarade jag på en fråga, på Ask. Ja jag har den skiten. Men jag brukar dock inte få frågor (förutom dagens fråga) så det är lugnt. Men i alla fall, då fick jag denna frågan: 

 
Kan en kille och en tjej vara vänner? Ni ser ju vad jag svarade (Det ni inte ser är Par* efter ett). Blev så jävla irriterad och arg. NEJ VAD FAN TROR DU SJÄLV, DET KAN MAN VERKLIGEN INTE!!

Det är som fan klart att en tjej å en kille kan vara vänner?! Liksom bara för att man är med varann betyder inte att man är tillsammans och att man är kära. Fattar inte logiken.....visst så om jag är vän med min bror, är vi ihop då? Hör ni hur det låter. JA man kan vara vänner om man är från olika kön!!!!

Jag skriver ut det här bara för att jag blev så irriterad, andra vågar inte vara med det andra könet och att jag själv blivit mobbad för att jag vart med en kille! 

Om ni vill vara med en tjej/kille, ta för er, va med dem då! Skit i vad dem andra tycker. Jag tycker att det är riktigt coolt om man är med det andra könet!!

Jag till och med tycker bättre om och vara med killar än tjejer, har ALLTID tyckt det och kommer ALLTID att göra! Liksom skit i vad folk säger t.ex -åå här kommer värsta paret osv. (Det var så dem sa till mig och min kompis +annat). Stå då upp för er!!! (Det var så man själv önskade att man kunde göra)

Va med vem du vill, strunta i vad folk säger och stå upp för dig! Då visar du också vem som är modigast och våger mest. Lyssna på det jag säger nu och det är vad jag själv tycker: Det är jävligt kungligt och kunna visa det jag sagt och att du är med det andra könet. ♥♥

Ta för er....♥

Sov gott nu! Godnatt ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards