elin-mylife

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Elin - 4 juni 2014 21:30

Har varit en bra kväll!

En stund efter att jag skrev förrförra inlägget så drog vi iväg till Sara och dem andra! :) 

Vi fikade och hade det allmänt trevligt! Dock pratade jag inte så mycket, kom ju andra så då blir jag jämt så att jag tar ett steg åt sidan och håller tyst, vet faktiskt inte varför jag blir så om jag ska erkänna. Är bara sån.


Men hon var glad, nöjd med det hon fått och det var det viktigaste! Inte vad vi fikade och pratade om, utan om hon var gla'h och nöjd! :) Hon blev också glah av vad jag skrev till henne på facebook och det känns ju bra i hjärtat!<3 Älskade syster. 

Efter kanske två, två 1/2 timme så drog vi hem. Satte mig vid datorn i kanske tjugo minuter, gav hunn mat och sen duschade jag håret. Färskt hår är det här nu ;) skrivit ner en lista vad jag ska göra för tidsinställda inlägg till helgen. Får göra dem imorgon..höhö. Så bloggen är uppdaterad såklart!! :) 


Skriver just nu med Jonna om kärlek, att jag nog ska ta första steget imorgon, pin, men någon gång måste man vara den första..känns skönt och ha en hjälpande och ärlig hand vid sig! <3 när man inte har nån annan, just nu. 

Lyssnar såklart på musik också, KENT<3 Blir så jävla energifylld när jag hör deras låtar, bara sjuuuuuuunga och bete mig helt crazy! :) Musik non stooop. 


Dock ska jag inte sjunga. Kan, men är inte helt bra, får vänta ca två dagar till för vill inte bli värre. Men är så sugen, det liksom..ja. Känner mig som sagt sjukt bra och hoppas det fortsätter så :) 

Höll på och bli nere förut, men lyckades att inte bli det!


Nu ska jag ta upp den minsta orkidéen ur vatten, borsta tännerna och sova. <3 Godnatt ♥

 

Av Elin - 4 juni 2014 20:45

Tänker alltid på mig själv
Vad jag gör här
Vad gör jag här nu
Tänker alltid på mig själv
Ska jag dö här
Ska jag dö här nu
Tänker alltid på mig själv
Vad jag gör här
Vad gör jag här med dig
Tänker alltid på mig själv
Om jag dör här så dör jag här med dig
Tänker alltid på mig själv..♥

 

Av Elin - 4 juni 2014 16:00

Tredje natten jag drömmer om dig..varför kan du inte bara vara här istället för i drömmarna?

Drömmar är fantastiska, speciellt om dem är om dig. Men om jag tänker efter så är det sorligt på något sätt att bara drömma och att man liksom inte bara kan gå till dig, krama om dig hårt..jag vill ha det så, jag känner att jag är helt redo för ett förhållande, men bara med dig, ingen annan!! 

Om du förstod hur jag kände och om jag förstod hur du kände också..allt skulle bli så mycket lättare!

Dina blickar får mig att smälta..ditt leende och din röst<3 Allt med dig är så enormt bra! Så fort jag ser dig så håller jag nästan på och falla. Ge mig en chans..bara en ända, jag skulle bli den lyckligaste personen och göra ditt liv till det bästa. <3 men det är klart, finns ju mycket snyggare och schysstare tjejer...


Har varit en bra dag i skolan idag. Skön, knappt några lektioner. Sista gången man hade svenska innan sommarlovet, spanska, engelska :) gött det! Nu snart kan man pusta ut från allt! På svenskan lyssnade på en novell och skrev lite, spanskan så körde vi ett spel och rensade ur vår mapp. På engelskan fyllde vi ett papper hur vi tyckte musiken var..matten jobbade vi på, är inne på area nu och det var faktiskt inte så svårt, jag är inte så dum i huvvet trots allt :)

Sista lektionen så hade en klasskompis med sig fika så vi åt det, fyllde i ett till papper, pratade och körde musikquiz. Haah, vi fick sjutton poäng, vi kom typ sist men bryr mig inte, det var kul :) 

När jag kom hem så käkade jag och såg på en video. Nu sitter jag bara vid datorn, tar det lugnt och kvällen fortsätter nog så. 


Sara fyller år idag så vi ska nog upp till henne och dem andra. Jag är inte helt säker ifall vi skulle det, men jag tror allt det :) så blir och gratta henne och vara där ikväll sen bara ta det lugnt! Det blir sjukt skönt!! :) 


Nu är det inte många dagar kvar i skolan! Fyra skoldagar kvar för mig. :) Men i helhet är det sju 1/2. Taggar som fan. Slipper i alla fall sitta i en kyrka i någon timme, istället tar jag sommarlov en dag innan, firar Ida för att hon blir student och är happyglad!! :) Hoppas då också på fint väder. 

Dock får jag nog inte med mig betygen eftersom att jag inte är med på skolavslutningen utan får betygen på måndagen därpå...fyfan vad jag ska sitta och vara nervös i fyra jävla dagar!! Fixar sig nog, hoppas just nu bara på att jag klarade allt, speciellt engelskan.. 


Nu ska jag kila. Ha en underbar dag ♥

Av Elin - 4 juni 2014 15:20


Tredje natten jag drömmer om dig!

 ♥

Ovido - Quiz & Flashcards