elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Tar kvälla nu ♥

Av Elin - 4 juni 2014 21:30

Har varit en bra kväll!

En stund efter att jag skrev förrförra inlägget så drog vi iväg till Sara och dem andra! :) 

Vi fikade och hade det allmänt trevligt! Dock pratade jag inte så mycket, kom ju andra så då blir jag jämt så att jag tar ett steg åt sidan och håller tyst, vet faktiskt inte varför jag blir så om jag ska erkänna. Är bara sån.


Men hon var glad, nöjd med det hon fått och det var det viktigaste! Inte vad vi fikade och pratade om, utan om hon var gla'h och nöjd! :) Hon blev också glah av vad jag skrev till henne på facebook och det känns ju bra i hjärtat!<3 Älskade syster. 

Efter kanske två, två 1/2 timme så drog vi hem. Satte mig vid datorn i kanske tjugo minuter, gav hunn mat och sen duschade jag håret. Färskt hår är det här nu ;) skrivit ner en lista vad jag ska göra för tidsinställda inlägg till helgen. Får göra dem imorgon..höhö. Så bloggen är uppdaterad såklart!! :) 


Skriver just nu med Jonna om kärlek, att jag nog ska ta första steget imorgon, pin, men någon gång måste man vara den första..känns skönt och ha en hjälpande och ärlig hand vid sig! <3 när man inte har nån annan, just nu. 

Lyssnar såklart på musik också, KENT<3 Blir så jävla energifylld när jag hör deras låtar, bara sjuuuuuuunga och bete mig helt crazy! :) Musik non stooop. 


Dock ska jag inte sjunga. Kan, men är inte helt bra, får vänta ca två dagar till för vill inte bli värre. Men är så sugen, det liksom..ja. Känner mig som sagt sjukt bra och hoppas det fortsätter så :) 

Höll på och bli nere förut, men lyckades att inte bli det!


Nu ska jag ta upp den minsta orkidéen ur vatten, borsta tännerna och sova. <3 Godnatt ♥

 

 
 
Ingen bild

natalia

4 juni 2014 23:18

Åh vad fint skrivet :)

Första steget låter spännande ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards