elin-mylife

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Elin - 20 juni 2014 12:30

Glad midsommar på er får jag väl säga!! :) Hoppas på att ni får en bra dag med gött sällskap och fint väder!<3 


Jag själv idag ska 'fira' lite granna med familjen och min moster å kusin :) Blir inte så festande som typ alla andra gör. Vi ska väl äta lite gött, snacka, lyssna på musik osv. Mer behövs liksom inte, det behöver inte vara så avanserat. 

Vi skulle egentligen åkt ut med husvagnen men mamma ville inte att Ida skulle vara ensam hemma så det blev inte av, lite tråkigt men det funkar väl! 


Imorse så fick jag lite sovmorgon, vaknade ca 10. 

Jag skulle förresten lägga ner en påse i en låda förut, så fastnade jag där med mina armar!! xD Jag satt ärligt talat fast och det gjorde så jävla ont! Jag lyckades komma därifrån med hjälp av att jag fick dra så att jag fick ännu ondare. Så nu har jag värsta röda märkena på armarna   


Annars nu sitter jag å lyssnar på musik! Ofc <3

Jag vet inte om det blir blev bloggande idag, jag hoppas det men i sånna fall blir det nog sent. Men men, bättre än inget kanske? :) 

Ha nu en bra midsommar!!! ♥♥

 

Ovido - Quiz & Flashcards