elin-mylife

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Elin - 22 juni 2014 20:39

 

Vad tycker ni? ♥ Ha en bra kväll! 

Av Elin - 22 juni 2014 17:34

Så jävla fantastisk! ♥♥

Kram!

Av Elin - 22 juni 2014 17:12

Kom hem för en stund sen från Karlskoga. Har varit och ätit på världens bästa resturang! Skojar inte, maten där är helt underbar, bra priser för ett sånt bra ställe!! :)

Jag valde biff på planka, mums! Blev proppmätt så jag orkade inte allt. :3

När vi käkat klart så åkte vi till Ö&B, tittade runt där osv. Skulle köpt en parfym men ångrade mig, kanske en annan gång. Den luktade iaf super gott!


Blev super trött när jag nu kom hem så satte mig och läste söndagsbilagan och nu sitter jag i soffan med musik och skriver med en kompis. ♥

Kvällen fortsätter väl så. Får också fundera ut vad jag ska hitta på imorgon med, ifall att en kompis ska komma eller nåt :)


Annars idag så gick jag upp efter tio. Dammsugit klart huset och vattnat/fixat blommorna..var i princip allt jag hann innan vi åkte haha. 

Ha en fortsatt bra dag i solsken, regn ♥


Ovido - Quiz & Flashcards