elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Du och jag tillsammans ♥

Av Elin - 4 juni 2014 16:00

Tredje natten jag drömmer om dig..varför kan du inte bara vara här istället för i drömmarna?

Drömmar är fantastiska, speciellt om dem är om dig. Men om jag tänker efter så är det sorligt på något sätt att bara drömma och att man liksom inte bara kan gå till dig, krama om dig hårt..jag vill ha det så, jag känner att jag är helt redo för ett förhållande, men bara med dig, ingen annan!! 

Om du förstod hur jag kände och om jag förstod hur du kände också..allt skulle bli så mycket lättare!

Dina blickar får mig att smälta..ditt leende och din röst<3 Allt med dig är så enormt bra! Så fort jag ser dig så håller jag nästan på och falla. Ge mig en chans..bara en ända, jag skulle bli den lyckligaste personen och göra ditt liv till det bästa. <3 men det är klart, finns ju mycket snyggare och schysstare tjejer...


Har varit en bra dag i skolan idag. Skön, knappt några lektioner. Sista gången man hade svenska innan sommarlovet, spanska, engelska :) gött det! Nu snart kan man pusta ut från allt! På svenskan lyssnade på en novell och skrev lite, spanskan så körde vi ett spel och rensade ur vår mapp. På engelskan fyllde vi ett papper hur vi tyckte musiken var..matten jobbade vi på, är inne på area nu och det var faktiskt inte så svårt, jag är inte så dum i huvvet trots allt :)

Sista lektionen så hade en klasskompis med sig fika så vi åt det, fyllde i ett till papper, pratade och körde musikquiz. Haah, vi fick sjutton poäng, vi kom typ sist men bryr mig inte, det var kul :) 

När jag kom hem så käkade jag och såg på en video. Nu sitter jag bara vid datorn, tar det lugnt och kvällen fortsätter nog så. 


Sara fyller år idag så vi ska nog upp till henne och dem andra. Jag är inte helt säker ifall vi skulle det, men jag tror allt det :) så blir och gratta henne och vara där ikväll sen bara ta det lugnt! Det blir sjukt skönt!! :) 


Nu är det inte många dagar kvar i skolan! Fyra skoldagar kvar för mig. :) Men i helhet är det sju 1/2. Taggar som fan. Slipper i alla fall sitta i en kyrka i någon timme, istället tar jag sommarlov en dag innan, firar Ida för att hon blir student och är happyglad!! :) Hoppas då också på fint väder. 

Dock får jag nog inte med mig betygen eftersom att jag inte är med på skolavslutningen utan får betygen på måndagen därpå...fyfan vad jag ska sitta och vara nervös i fyra jävla dagar!! Fixar sig nog, hoppas just nu bara på att jag klarade allt, speciellt engelskan.. 


Nu ska jag kila. Ha en underbar dag ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards