elin-mylife

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Elin - 28 december 2013 23:12

 

Såhär ser min låda ut som jag har mina nagellack i, fattas två, dom som jag ej använt. Tänkte köpa på mig mer nagellack för har lite haha, enligt mig ;)


1.

 

De här är ett nagellack från Depend. Det är blålila, är sjukt snyggt! Och den är super och måla med, men om man vill ha det perfekt ska man måla det två gånger för annars syns det igenom. Det torkar också ganska snabbt! :) Men är nöjd med den

Ger den 4/5 poäng!

(Är i nummer 324)

2.

 

De här är ett till från Depend och de är mörkblått med glitter i. Det är sjukt fin och man måste måla två gånger med detta också för annars syns det igenom. Tyvärr torkar de här ganska segt menmen.. är helt okej nöjd med de här. Ger den 3/5 p.

(Är i nummer 041)

3.

  

Från Depend. De är neonrosa och är jätte fint! Behövs och måla på fler gånger, eller ja minst två. Lite trögt med och torka men bra annars! (Depends pensel tycker jag inte är så bra)

3/5 p

(Nummer 311, tror jag för det har försvunnit lite granna)

4.

 

Från Depend. Åh de här är sååå snyggt! Älskar de. Det är rött med guldglitter i.

Torkar helt okej snabbt. Men annars är den bra! 
4/5 p

(Nummer 091) 

5.

 

Från Depend. De här är neongrönt med glitter/glitterkorn. Ärligt talat tycker jag att de här inte är bra! När man ska ta bort de går det knappt bort så naglarna blir typ förstörda. Sen så har mitt nagellack blivit som slem! USCH :S
1/5 p..

(Nummer 328)

5.

Från Depend. Ett vit nagellack. Det är bra. Man får måla på ett antal gånger för att det ska bli bra och jag tycker att det måste bli ''perfekt'' annars kan jag inte ha vita naglar.. :/ Svårtorkat!
3/5 p

(Nummer 031)

6.

 

Från Depend. Glitternagellack. De här är bra och ta på och så men inte bra när man ska få bort de!! Det blir som glitterkulor och dom är svåra och få bort.. inte alls kul!  

2/5 p

(Nummer 047)

7.

 

De här kommer från Isadora. Är ett ljusgrönt nagellack och är super bra o fint! :) (tror det är lite småglitter i) Detta är jag riktigt nöjd med men har tyvärr inte de på mig så ofta haha.. men ska försöka ha de. Torkar snabbt! Penseln är bra med!

5/5 p faktiskt!

(Den är i nummer 729 ''Marzipan''

8. 

 

Från Isadora. Ett krackelerarnagellack och den är jätte bra och det blir snyggt på vilket nagellack som helst! :) 

5/5 p

(Nummer 802 ''White art''

9. 

 
Den här är från Paris Memories Nail Polish. Färgen är vinrödbrun med lite glitter i och är såååå fin!!! Torkar snabbt! Penseln är bra!

5/5 p

(Nummer 38 -kolla undersidan) 

10.

 

Från Paris Memories Nail Polish. Ett enkelt genomskinligtnagellack som är suuper! Det bästa nagellacket som finns tycker jag! Glänser as mycket när man har de på sig. Fint och torkar också snabbt. 

+++++5/5

(Nummer 24 -kolla undersidan)


Här var typ alla mina nagellack, har två men tar dom sen i ett annat inlägg.. den här kommer tyvärr ut as sent men ja sånt är livet. Klockan är 23.56 :$ Kommentera om jag ska göra ett inlägg och sånt 
Ha en bra natt, godnatt alla fina! Puss&Kram <3:*




Av Elin - 28 december 2013 23:10

Nu håller dom på och ladda upp och är strax klara!
Blev inte bra bilder som jag tänkt mig eftersom jag blev stressad!! Men hoppas att dom funkar 

Puss&Kram

Av Elin - 28 december 2013 22:58

Måste tyvärr ta nya kort på nagellacken, dom blev sääämst! ;/
Håll ut kära ni <3

Av Elin - 28 december 2013 22:43

Som sagt, ska lägga in bilder på datorn och ladda upp dom här sen. Det är på mina nagellack! Ska göra ett inlägg om dom, ge dom poäng och säga vad jag tycker om dom och så :) 
Det är två som jag inte använt än men gör väl ett inlägg om dom sen efter jag använt dem.
Kommer ta en stund och ladda upp bilderna på bloggen tyvärr men ska skynda mig så håll ut!! <3 


Hanna ska också sova över hos mig på Måndag, kommer bli awesome! :) 
Så vi får se vad som händer, är iaf sugen på och göra en sak, men vi får se om vi gör de eller inte. Hoppas det för jag har aldrig gjort de. (Misstolkvarning) XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
HAHAHAH

''Dead'' Dog lite där....!!!! Usch nej, är inte något snusk, menade med kanelgrejset blabla. Haha

Syns i nästa inlägg ha en fortsatt bra kväll 
Puss&Kram <3



Av Elin - 28 december 2013 19:14

Vilken dag. Började bra men slutade typ dåligt.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och känner mig så sjukt nere och iriteerad.. vill bara bort, bort från allt, all barngråt, barnskrik och all jävla uppmärksamhet till en viss person. Allt har ändrat sig sen du kom, både jobbiga saker och bra. Men just nu pallar jag det inte mer. Jag älskar dig så himla mycket lille gubben och jag hoppas att du vet de<3, men ibland blir jag allt bra trött på dig! :/ som för en stund sen, du höll på och rota och röra saker som du kanske inte skulle så försökte jag ta bort dig där ifrån men du började gråta, blev arg och skrek, så jag släppte allt totalt! Orkade inte med dig, smällde igen min dörr till mitt rum och brydde mig inte mer. Nyss när du gick hem sa jag inte hejdå eller nåt, där tog allt slut!


Idag så har mamma fixat mitt hår och lockat de, det blev super fint! (Bild kommer) Hon ville göra de för hon tycker om och fixa en fin och det tycker jag är kul att hon tycker. 
Jag och mamma var också hos Sara en liten stund och så har jag spelat sims också. Sen varit stressad för ingenting! & ledsen.. dagen har varit helt okej enligt mig. Kunde ha varit bättre! 

Men som tur så finns vänner, tur att jag har dom, men ibland hjälper inte alltid de men bättre än ingenting.

Ska försöka bli på bättre humör, blir svårt men ska försöka.

   




Av Elin - 28 december 2013 17:39

Har inte tid alls och skriva just nu.. har fan besök 24/7 och blir snart riktigt trött! Jag är glad att vi får besök, men ibland blir det bara för mycket! Då har jag bara lust och skrika ut ''LÄMNA MIG IFRED!'' Så känner jag nu... alla går nästan in på mitt rum hela tiden också. Har faktiskt privatliv men dom verkar inte inse de, så då blir jag bara arg. Är så jävla deppig också..

Just i den stunden vill man bara vara i ett svart tyst rum.. Lås in mig i ett rum, släng nykeln och hitta mig aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards