elin-mylife

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Elin - 11 december 2013 19:03

Hej på er! <3 

Nu har jag haft en braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ''tid'' efter skolan!

Har tagit det lungt, gått en liten promenad och sånt, så nu skriver jag med en kömpis och ska visa mamma/pappa en video HAHAH

Den är på finska, men så  jävla rolig! Jag skrattade ihjäl mig när jag såg den första gången (igår) 

ENJOY!!!!!<3

Av Elin - 11 december 2013 15:45

Jag saknar Tina.. jag saknar också Major, Frasse, helt enkelt alla djur som inte finns längre och som jag träffat!
Jag saknar också tiden när jag var liten :) det var så mysigt.. 

Men jag saknar säker många fler saker men inte vad jag kommer på nu. 

Jo, jag saknar min looooove ofc<3<3 :* och.... min röst </3

 


Av Elin - 11 december 2013 15:22

Åhhhh guuud vad HES jag är! Kan verkligen inte prata.. ibland får jag voice crack/åker upp i fallsätt och ibland försvinner rösten så den verkligen är borta... inte kul alls så har knappt pratat i skolan och mamma o pappa skrattar åt min röst xD fast det gör jag också för låter helt jäkla sjuk! :/ vill stanna hemma imorgon om jag låter så här men mamma säger att jag kan gå till skolan iaf, men tänker fasen inte göra de när jag låter som ett monster!

Men jag gick iväg till skolan idag och då idag så först hade vi svenska och där så arbetade vi med verb osv. Sedan hade jag spanskaprov och det gick bra :) men kunde tyvärr inte fyra ord, men shit the same! Är nöjd ändå!

Sen engelska och vi läste och arbetade som vanligt

Matte, vi hade prov och det gick typ bättre än noprovet tror jag iaf, det kändes så :) men blev så stressad i slutet.

(Har också haft extremt ont i magen hela förmiddagen) 
Men annars denna oooonsdag har vi haft klassråd, kulkul.. 

Och nu ska jag bara ta det lungt efter tre jäkla prov, orkar inte mer nu för behöver lov! 


Nu ska jag slappa och hålla tyst, hahah, vi får se hur det går. :S
Ha en bra dag KRAMIS <3

Haha känner mig som Ariel ;)

Ovido - Quiz & Flashcards