elin-mylife

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Elin - 12 december 2013 20:21

Ingen ide att jag tar kort på mitt rum för jag har det ganska stöckigt.. eller nä men måste städa och ska väl göra det på lördag eller helt enkelt när vi julstädar. ;) Så då kan jag ta kort när det är lite juligare. Super ju  
Men om jag ska beskriva.. en säng, skrivbord, stort skåp. Rosa tapeter, blommor i fönstret och sånt :p

Kram

Av Elin - 12 december 2013 20:02

Idag har man haft fullt upp, eller ja endel var det allt men det var'e värt!

Skoldagen, jag har haft musik på morgonen och då spelade vi olika instrumment och det var inte så himla kul.. vi gör typ samma sak hela tiden och då blir det inte kul! :/ 
På tekniken kollade vi på en film och jag höll på och somna hahaha men gjorde inte det som tur va ;) 
Matte-Vi fick ju tillbaka proven och det gick bra, jag blev godkänd! Så är super nöjd!!!

NO-Vi fick tillbaka proven och jag fick..............................................
..................................................
... F :'(








NÄÄÄ skojade bara!!! Fick E! Men är fan så nöjd! Usch när vi skulle få det, var så nervös så jag skakade, fick typ panikattack och sen när jag såg ''betyget'' så kunde jag andas ut, skakade ännu mer, och höll på och gråta för jag kände mig så dålig fast ändå bra på nåt vis!

Visst det var bara ett prov tänker ni; Men jag kan verkligen inte få underkänt, min värld går typ under då..! :/ 

Men super, vi skulle typ göra ett nytt ''prov'' nästa vecka på frågorna vi inte kunde så vi kan dom man bara whaaaaaat?!
Iriteerad för de. :S

Ehh annars så på SOn kollade vi klart på en film. 

PÅ idrotten hade vi fotboll och gjorde annat, först sprang vi sex varv i halva idrottshallen, sedan körde vi en tävlig, det var plankan och jag kom två ;) andra gången så failande jag för jag hade ont i magen och ryggen :S och har det än men det är gött på nåt sätt, haha

När jag kom hem så käkade mamma och jag mat, sedan drog mamma och jag till mormor och hjälpte henne o städa. 
Så har jag hunnit duscha och målat naglarna, har också sätt julkalendern med mammiiii och pappiii! <3
Livet börjar gå mot topp! Just nu finns det bara en sak som fattas.. :*
Nu ska jag chilla framför datorn, som vanligt? Och tänka på heeelgen 

Ha en bra kvällis, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaamaaaaaaaaaaaaar




 

Av Elin - 12 december 2013 12:15

Så gött, nu har vi rast till tjugo i ett, vi har nyss ätit och så. Det var köttbullar, potatis och sås, kanske inte det godaste men det funkade. Var inte så hungrig, som vanligt... xD
Nä men är happy nu för börjar nästan få tillbaka min röst, jag klarade också matteprovet, så nööööööööjd! :) 


Efter rasten  har vi no och då ska jag se när jag får F.. :( nä men förhoppningsvis får jag E! 
HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS 

Sen blir'e so och idrott
Men ha en fortsatt bra dag, pöss <3

Av Elin - 12 december 2013 07:59

Sitter just nu med skoldatorn och spelar candy chruuush! De spelet är awesome :)

Nu på morgonen ska vi ha musik och sen teknik, tråkigt.... och jag kan inte sjunga idag för min röst fuckar idag igen :( 

VILL BARA HA TILLBAKA MIN RÖST!!! Är just nu en kille.. i målbrottet :/ 
Nä men slutar tjugo i fyra och ska göra annat när jag kommer hem men vi får se om jag hinner blogga nåt idag, förhoppningsvis

Ha en bra dag, kramiiiiiiis :*

Ovido - Quiz & Flashcards