elin-mylife

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Elin - 27 december 2013 22:05

Jag är sjukt trött nu och skulle kunna lägga mig, haha..  men är väl uppe en liten stund till!

Mamma och jag gjorde ju simsgubbar, våra riktiga djur till människor och dom blev as roliga och snygga! Haha. Jomen dom blev väldigt lika så som dom är djur irl. Vi gjorde också ett hus till dem och så spelade jag lite med dom. :) Men det var kul! Har också suttit och kollat på mina naglar för jag blev sjukt nöjd hahah! Nu lyssnar jag på musik och spelar ett spel på facebook.

Tänkte göra ett inlägg, kanske ikväll eller imorn på mina nagellack och säga vad jag tycker om alla och ge dom poäng osv, men jag har ju två som jag inte hunnit använda. Men antingen väntar jag tills jag använt alla eller om jag gör dom andra ändå. Jag kan ju liksom göra ett inlägg om dom sen när jag använt dom? :P Vi får se hur jag gör.


Sitter också och funderar på vad jag ska göra imorgon.. har ni något tips? Kanske ska gå på en promenad om jag har lust och om det är fint väder självklart! Ska också fota alla mina nagellack, blogga och sånt. 

Ska väl iaf försöka vara med en kompis snart också, men har inte direkt hunnit de än, får väl bli av snart också.

Men vi tar en dag i taget. 

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde. Puss&Kram <3

 

Bjuder på denna bilden igen 

Av Elin - 27 december 2013 19:00

Har varit en riktigt bra dag! Mamma blev på bättre humör och jag höll på och få ett psykbryt.. hade INGENTING och göra, sprang bara från mitt rum till köket flera gånger, blev nästan tokig. Men då beslöt sig mamma att vi skulle åka till Ö&B i Karlskoga :) pappa följde också med så då drog vi iväg. Jag hittade en parfym som jag letat efter och jag bara ÄLSKAR DEN! Bubblegum <3 Star nature. Sitter och luktar på den nu, haha :) Så den kan jag tipsa! (Bild kommer) Jag ska också köpa dom andra Star nature för ja, om en luktar sjukt gott gör nog dom andra de också. Hihi

Men förhoppningsvis ska vi till Ullared 2014 så då kan jag köpa på mig kanske. 

Vi åt också på en resturang och det var huuuur gott som helst! Fläskfile tror jag att det var, stekt potatis, bearnaisesås (man kunde ta wiskysås men nej gjorde inte de, den verkade inte så himla god) haha. Men jag blev nöjd med de och sjukt gott helt enkelt!

När vi skulle åka hem stannade vi till och gick in på en möbelaffär. Det var roligt och gå runt och kolla där.


När vi kom hem så stannade vi också till vid postlådorna och där fanns ett brev till mig. Blev jätte glad! Och det var från Natalia. Det var jätte kul och sjukt fin handstil om jag får lägga till de! :) Vet inte om jag ska visa vad hon skrev men visar iaf bilden på julkortet. De är sånt här som gör mig jätte glad, då känns det som man finns i ens hjärta. Har också bestämt mig att skicka nåt till henne för annars känns det ju inte schysst tycker jag. Men tack så himla mycket, tusen kramar och tack till dig <3

När vi väl var hemma så kom Sara, Linus och Dennis precis så vi har pratat och fikat lite och så har jag också målat naglarna och det blev jätte bra! Nagellacket som jag fick av Ida var sjukt bra! 
Torkade fort och var fint! Så tack till dig! (Bild kommer) 

Nu på kvällen ska mamma hjälpa mig och göra simsgubbar och så ska vi väl chilla. Men om jag ska sammanfatta dagen och kvällen så var den superbra! Ha en jätte bra kväll så syns vi i nästa inlägg. Puss&Kram :*<3

         


(Sorry för dåliga bilder men hade lite brottom, fast hoppas att det går bra iaf!)


Av Elin - 27 december 2013 12:20

Idag blir det nog ingenting och göra tyvärr.. mamma och jag skulle väl gjort nåt men det verkar inte bli av och hon verkar rent ut sagt sur! Orkar bara inte med min familj ibland!!!! ;/

Så jag sitter just nu isolerad i mitt rum framför datorn med kentlåtar och ska väl kanske gå ut och röra på fläsket... vi får se vad som händer. Jag ska iallafall spela sims och måla naglarna (bilder kommer upp på dom hur naglarna blev :) +bilder på ''flaskan'' och de. Det är najs, jag fick den i julklapp +två nagellack till och tänkte visa er dom men gör det när jag målar på osv. 

Spänd på och testa på nagellacket ;) kan ju också säga vad jag tycker om de osvosv. :)

Snöade också inatt :S fast vi fick bara lite grann och det är väl tur, men det behövde inte komma över huvudtaget.. hoppas det inte kommer något nu när julen är över och allt.

Men ni får ha en bra dag så ses vi i nästa inlägg <3 Puss&Kram



Av Elin - 27 december 2013 11:32

Dem ser typ lika dana ut, men gillar svartvita bilder ;)

Enjoy!<3

     

Av Elin - 27 december 2013 11:05

Låten är lite seg, men vem bryr sig jag tycker iaf att den är sjukt bra! :)

Som det strålar från ditt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta... <3

Skapa flashcards