elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 december 2013

Toppen dag!! <3

Av Elin - 27 december 2013 19:00

Har varit en riktigt bra dag! Mamma blev på bättre humör och jag höll på och få ett psykbryt.. hade INGENTING och göra, sprang bara från mitt rum till köket flera gånger, blev nästan tokig. Men då beslöt sig mamma att vi skulle åka till Ö&B i Karlskoga :) pappa följde också med så då drog vi iväg. Jag hittade en parfym som jag letat efter och jag bara ÄLSKAR DEN! Bubblegum <3 Star nature. Sitter och luktar på den nu, haha :) Så den kan jag tipsa! (Bild kommer) Jag ska också köpa dom andra Star nature för ja, om en luktar sjukt gott gör nog dom andra de också. Hihi

Men förhoppningsvis ska vi till Ullared 2014 så då kan jag köpa på mig kanske. 

Vi åt också på en resturang och det var huuuur gott som helst! Fläskfile tror jag att det var, stekt potatis, bearnaisesås (man kunde ta wiskysås men nej gjorde inte de, den verkade inte så himla god) haha. Men jag blev nöjd med de och sjukt gott helt enkelt!

När vi skulle åka hem stannade vi till och gick in på en möbelaffär. Det var roligt och gå runt och kolla där.


När vi kom hem så stannade vi också till vid postlådorna och där fanns ett brev till mig. Blev jätte glad! Och det var från Natalia. Det var jätte kul och sjukt fin handstil om jag får lägga till de! :) Vet inte om jag ska visa vad hon skrev men visar iaf bilden på julkortet. De är sånt här som gör mig jätte glad, då känns det som man finns i ens hjärta. Har också bestämt mig att skicka nåt till henne för annars känns det ju inte schysst tycker jag. Men tack så himla mycket, tusen kramar och tack till dig <3

När vi väl var hemma så kom Sara, Linus och Dennis precis så vi har pratat och fikat lite och så har jag också målat naglarna och det blev jätte bra! Nagellacket som jag fick av Ida var sjukt bra! 
Torkade fort och var fint! Så tack till dig! (Bild kommer) 

Nu på kvällen ska mamma hjälpa mig och göra simsgubbar och så ska vi väl chilla. Men om jag ska sammanfatta dagen och kvällen så var den superbra! Ha en jätte bra kväll så syns vi i nästa inlägg. Puss&Kram :*<3

         


(Sorry för dåliga bilder men hade lite brottom, fast hoppas att det går bra iaf!)


 
 
Ingen bild

natalia

27 december 2013 20:00

Ååå vad kul att du blev så glad :)
Låter som en toppen dag! :)

Elin

27 december 2013 22:04

Japp det var de! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards