elin-mylife

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Elin - 4 december 2013 20:26

Äntligen ondag, en dag närmare helgen och lovet haha :) Nä men det är 15 dagar kvar till jullov, 20 dagar kvar till julafton och 27 dagar kvar till ett nytt år!!!! :o Så jäkla coolt och fort tiden går. Men ska berätta lite fort om dagen för ska hinna kolla klart på Tomten är far till alla barnen. :) 
Eh jo, det var en vanlig dag
Svenska, vi pratade om olika saker, kommer ej ihåg haha

Spanska, vi jobbade i våra böcker : ) 
Engelska, vi skrev om oss själva och det var as kul på engelskan, var längesen dent var så roligt och börjar bli bättre på och skriva på engelska, glaaaad

Matte, vi fortsatte och jobba... gick sådär men aa

Akt, vi kollade på julkalendern och hade klassråd
Men det var en helt okej/bra dag : ) och är på bättre humör men trött , lite ont i halsen och täppt. 


Imorgon blir det skogen hela dagen i skolan med 40 andra elever och vår rektor :S hoppas det blir bra och att det inte blir nån jävla snöstorm!!!! Hjjäälp! Men kommer hem efter 16 tror jag? 

Ha en bra kväll och glöm inte och hjälpa dom på efterlyst, haha
Förlåt för stressigt inlägg... kramisar <3<3

Av Elin - 4 december 2013 20:20

!Krig!

!Bråk!

!Mobbning!

!Prov!

!Läxor!

!Vara arg..!

!Vara trött!

!Människor som beter sig som svin, är bitchiga och annat!

!Vintern..! 


Imorgon kommer dag 8 :)

Av Elin - 4 december 2013 20:16

Är det bara jag som har problem med bloggplatsensidan?! Jag kommer inte ens in på själva sidan, det står att jag måste hämta den igen.. vad är det som hänt!? Men då vet ni ifall jag inte bloggar... kram..

Ovido - Quiz & Flashcards