elin-mylife

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Elin - 1 december 2013 16:15

Ojojoj.. har inte alls gjort mycket idag.. det blåser och det känns som hela huset flyger bort snart!

Men annars har det varit grymt fint väder :) så mamma, jag och Dennis gav oss iväg på en liten promenad i blåsten och solskenet, det var faktiskt skönt och komma ut. Verkligen! Jag har också hunnit jobba med matten så det känns gött och så har jag lagt ner lite mer saker i min låda som jag köpte igår, happy. Så det börjat att bli bättre i mitt rum!
Mitt humör har varit lite upp och ner idag, eller ja jag har inte direkt varit sur el arg men ledsen fast också glad

Jag håller också på och bli förkyld tror jag, har lite ont i halsen och svårt o svälja +typ slem i halsen menmen det får man leva med, Sara och Dennis är ju sjuka så kan ju blivit smittad tyvärr men jag ska iaf till skolan för vi har sjukt mycket som måste göras och som jag inte kan missa även fast det just nu skulle vara skönt och bara vara hemma och missa allt för jag är sjukt trött och jag blir liksom aldrig helt pigg!! Mina ögon håller på och slocknar hela tiden...

Men nu till veckorna framöver som är jobbiga (kanske har sagt de?) 
Men imorgon ska vi redovisa världsdelen, på tisdag har jag ett svenskaprov sedan nästa vecka har jag ett kemipov och matteprov, jippi!!! Men bara och tänka posetivt för om tre veckor har vi jullov och taggar som fan, bara få sova, vara med kompisar, familjen och bloggen, något mer? ;) 

Nu under dom sista timmarna ska jag bara slappa, fortsätta kolla på Sagan om Ringen, duscha och kanske måla naglarna det blir en bra kväll förhoppningsvis, men ha det bra 
Kramar!





Skapa flashcards