elin-mylife

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Elin - 15 december 2013 20:30

Har du åkt moped någon gång? Japp!

Har du busringt någon gång? Haha ja

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family guy tror jag

Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice tror jag

När besökte du ett sjukhus senast? Det var ett tag sen, men den femte mars/april

Vad är du tacksam för idag? Hm vet inte.. att jag har en familj och vänner? +Att jag har känslor för en kille och att jag klarat mig hittills

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Kvart i sju

Var köper du dina matvaror ifrån? Vi handlar nog mest på coop

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Väninna 

Har någon någonsin kallat dig lat? Jaa

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nepp, usch! 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Vet inte, kanske

Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på vem det är, men ja/lite

När flög du senast? Flyger just nu, har vingar vettu!

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Sex

Kan du några andra språk? Lite engelska och spanska

Har du gråtit offentligt? Tyvärr ja

Kan du kasta macka? Haha nej är sämst på de

Vilken är din mammas hemstad? Häääär

Din pappas hemstad? Degefors i think

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, beror på vem det är och om han/hon är äldre än mig så ja

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Simon, haha..




Av Elin - 15 december 2013 19:58

Vet inte vad man menar med den, har väl olika favoriter. Men kan inte direkt svara på den när det bara står ''favoriter men aja.

Puss&Kram

Av Elin - 15 december 2013 19:45

Shiit! Nu är det redan tredje advent, det är inte klokt, alltså är det snart julafton.. om en vecka och en och en halv dag typ.

Men nu kan bara julen komma, är klar med alla julklappar och dom är inpackade osv. 

Fast jag skulle helst vilja ha lite snö.. den är borta bara för att det är plus grader och regn! Så iriteerande.

Men jaja, förhoppningsvis blir det kallare och att det kommer lite snö. 
Har också blivit ändrade planer för julen, vi alla kan fira ihop och då firar vi på julafton och inte dagen före, (fast skulle ha varit coolt och fira en dag före). Vi ska också fira jul hos farmor och farfar denna julen. ''Intressant'' och hoppas att det blir roligt! Mamma jobbar typ till två så vi drar till dom klockan tre typ och firar annorlundare. Det som är bra är också att vi har bestämt att vi inte ska köpa många julklappar heller, kanske 1-3 styckna och det låter jätte bra!! Jag vill faktiskt inte ha många alls, känner mig sjukt bortskämd då och ja. Jag kommer inte heller direkt säga vad jag fått för julklappar, men har fått ångest för sånna som inte får alls. +Jag bryr mig inte direkt heller, för antingen kallas man fattig eller bortskämd så ingen ide ;)

Men julaftonen kommer bli bra! Längtar just nu dit, till lovet, julaftonen, julmaten, kompisarna, slippa allt annat! <3


Idag så har jag och Hanna gått på stan och köpt julklappar :) sjukt kul!

Men det var jätte svårt och tänka ut vad dom skulle få,  hittade iaf något så nu hoppas jag att dom blir nöjda! Kanske inte dom bästa sakerna men var inte så påhittig haha.. nästa år kanske det blir köp på internet fast tycker det är roligare och gå på riktigt och kolla. Men vi får helt enkelt se :) 

Efter vi shoppat klart och så så drog vi hem till Hanna, vi pratade och skulle typ precis kolla på en film så ska jag hem. Inte så kul men hade annars en bra dag, man får tänka så. 

När jag kom hem så var jag lite med Dennis, mamma, Ida, pappa & Linus, åt och packade in julklapparna. Jag har också hunnit duscha och nu sitter jag och lyssnar på musik +bloggar :) 

Snart blir det solsidan!


Imorgon börjar sistan veckan på höstterminen, f*n vad fort det går!!!!!!! Det har bara rusat iväg, men denna veckan kommer gå segt haha.. fast förhoppningsvis gör vi nåt roligt så tiden går fort. 
Imorgon hoppas jag att tiden går fort, vi slipper lektioner? och vi ska hjälpa andra klasser och flytta för vi ska renovera/bygga om för jag vet inte om det typ läckte in vatten? Så efter det jobbet får vi pizza.. kanske inte det godaste och blir illamående av de men det funkar väl. 
Slutar också vid FYRA, f***ck, ska förska hinna gå på en promenad men tror inte att jag hinner göra det eftersom att det blir svart ganska snabbt men då kanske jag gör plankan.
Resten av veckan blir nog typ slapp i skolan. 
Syns i nästa inlägg, puss&kram! <3

 

Skapa flashcards