elin-mylife

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Elin - 8 december 2013 16:16

Till veckan ska Hanna och ja julhandla. SUPER! :) 

Är faktiskt taggad haha!!!! <3 För alltid så är det roligt

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, spelar spel på facebook och annat ;) 

Har gjort lite mer idag, vattnat blommorna och fixat dom 

Inte så härlig dag men jaja, roligare än och bara sitta o så. 
Jag ska väl hitta på nåt annat sen

Test måla naglarna, duscha o sånt shit ikväll 

Ha en bra eftermiddag i snön <3

Av Elin - 8 december 2013 15:05

Insåg just att header nummer två i förra inlägget hade blivit lite fel, den ska också ha runda kanter som ettan. 
Men då vet ni de, och ja jag vet att dom är lika men jag kunde ej bestämma mig för jag tyckte båda va fina men kanske mest nr 2? Kram

(LOL)

Av Elin - 8 december 2013 12:47

Nu har jag haft tid och gjort två nya header till bloggen och nu ska ni få välja vilken ''julheader'' jag ska ha så ja.

Kommentera 1 elr 2! KRAMAR <3
Ha en bra dag 

1.  


2.  

Av Elin - 8 december 2013 12:15

x-Ja

/-Nja/Kanske/lite osv

[ ]-Nej


Jag gillar hår som är...
[x] Brunt
[/] Blont
[ ] rött
[/] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

[x] Kort, eller "normal längd"

[] Långhåriga 


Jag faller för ögon som är... 
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[/] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[/] Blyga
[/] Vältränade (<-spelar ingen roll,  för om man gillar en person så tror jag man skiter i hur han/hon ser ut! Men aa ni förstår)
[/] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[/] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[ ] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] Tränar på gym
[ ] Nazister 


Det är snyggt när killar...
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet 
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng
Detta säger allt om en kille...
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[/] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...
[/] Ringer ofta
[x] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder 
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg 
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra 
[ ] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig


Detta står jag INTE ut med...
[x] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister 
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[XXXXX] Killar som har nära tjejkompisar 
[ ] Killar som spelar Wow 
[ ] Killar som kör moppe
[/] killar som är i stallet 
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar

Av Elin - 8 december 2013 11:58

Jag har två favorit bloggar:

http://nattis98.bloggplatsen.se/sida-1/

&

http://novembertjej.bloggplatsen.se/

Dom är riktigt bra, de skriver om allt möjligt och jag tycker att ni ska checka in dom! <3


Av Elin - 8 december 2013 11:36

Tänk det är redan andra advent! Tiden går ju så galet fort! :) 

Snön ligger på marken och det bara snöar mer och mer.. det är skönt att det äntligen kom snö nu till julen och lovet men tyvärr så gillar jag inte snö så mycket, vet inte varför men det är bara så.. kallt, jobbigt och gå i mm.

Men jag tycker iallafall att det är fint när det snöar hihi.

Önskar att jag kunde gå ut i och ta kort nu när det snöar så långsamt och fint men jag är inte helt frisk och jag vill inte gå ut i onödan nu när jag är sjuk. Det får helt enkelt bli när jag har tid och när jag är frisk! Visst jag känner mig bättre, men är trött, sjukt snorig/täppt i näsan och min röst är verkligen konstig, lite ont i huvudet som hoppar fram och tillbaka, jag har också ont i kroppen så vi får se om jag är hemma en dag från skolan och går på tisdag eller om jag går imorn vi får helt enkelt se. 


Natten har varit bättre men jag vaknade några gånger men jag fick iaf sova! Sedan vaknade jag vid typ åtta och låg o blundade, sedan kollade jag på Pewdiepie videos :) Pappa och jag åt en god frukost och ja annars har jag suttit vid datorn och läst på Kemi. Wow de nya kapitlet som jag läser går sjukt mycket fortare och läsa än det andra och det var mer intressantare +jag har fått in mer saker i huvvudet än det förra. Men ska läsa på en gång till senare (fast mamma sa att jag skulle vila från och läsa idag :SSS) men jag vill ha bra betyg och jag måste läsa för att få in saker i huvudet för jag är as dålig på och komma ihåg saker inför prov... :(

Jag skulle också städa idag, -haha jadu det blir ju verkligen.. nämen tar det nästa helg eller när vi skulle städa. :) VILA IDAG! 

Har ni fått någon snö? Skulle va kul och veta!

Nu ska jag göra fler inlägg så vi syns i nästa
PUSS! <3






Ovido - Quiz & Flashcards