elin-mylife

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Elin - 7 december 2013 17:30

Nu har man läst på inför kemiprovet, började med det andra kapitlet så jag kan få in det i hjärnan, men är riktigt besviken för jag kan inte få in saker i huvudet.. :/ förhoppningsvis är jag mer motiverad när jag ska göra de så då kommer jag komma ihåg de? Jaja, bara jag får E så är jag nöjd liksom och jag kommer inte få bättre betyg än de så, antingen F eller E blir de, det är känslan iaf  ;) hehe

Men annars så hjälpte jag lite till när mamma bakat, ville inte smitta ner kakorna så mycket så gjorde kanske bara tre små grejor men tror inte direkt det smittar så eftersom jag tvättade händerna o så hahahah

Har också tråkat extrem mycket.. och suttit lite vid datorn men inte alls så mycket. 

Funderade lite på om jag ska gå i stan nästa vecka till ''Nille'' för jag tänkte köpa lite julklappar till familjen, eller ja det blir nog mest till Sara, Ida och mamma där ifrån. Har ni några tips på julklappar man kan köpa till killar, vet faktiskt ingenting... förutom nån tröja men det kanske inte är så kul suck :( Får ta en titt i affärer hehe. Jag får nog också låna pengar av mamma el pappa för dem kommer ju liksom få en julklapp så då får dom ju tillbaka så hoppas dom går med på de :)
Jag skulle också åkt med Hanna och Amanda A till Karlstad och shoppat men det blir ju liksom inte av för vi pratar inte om de o så så känns nog som vi skiter i de, eller har jag fel?
Men kanske går jag till Nille på tisdag (för tyvärr åker jag taxi till och från skolan :() och jag slutar tre o taxin kommer vid fyra. Annars så tar jag det nån annan dag men är lite awkward och gå själv i en affär hahah.
Men det var de, kommentera gärna olika julklappar!! KRAM
 

Av Elin - 7 december 2013 11:47

Jag tycker verkligen om musik som innehåller mest känslor och beskriver mycket! <3 

Men jag gillar i princip all musik förutom rock/hård rock och så ;) Dem som jag gillar mest är väl; Kent, sofijah osv 

Kramis <3


Av Elin - 7 december 2013 11:45

Åhgud! Jag har en jätte bra klass, den är verkligen bäst! Haha :) 
Vi är 22 styckna, 11 killar och 11 tjejer, rättvist! Men min klass är sjukt snäll, roliga m.m 
Det är inte direkt så att det är bråk elr nåt sånt. Så det är jätte skönt, alla verkar tycka o alla och så. Vet inte direkt vad jag ska säga mer. Men en bra och crazyklass!! <3 

Av Elin - 7 december 2013 10:45

Jag känner hur det svider i hjärtat.. jag står vid kanten av klippan och hjärtat slår snabbare och snabbare
Mina andetag blir lägre och lägre och jag ska precis släppa taget då jag hör en röst säga:
''Jag älskar dig så jävla mycket, du får inte flyga iväg!''
Jag tittar bak och där står du. Du med dom blå ögonen..mina tårar rinner och du går fram till mig och kysser mig.


Av Elin - 7 december 2013 10:24



Jag är livrädd för att leva

Och jag är dödsrädd för att dö

Men älskling vi ska alla en gång dö

Ja, vi ska alla en gång dö..

Ja, vi ska alla en gång dö..

Vi ska alla en gång dö..

Vi ska alla en gång dö..
Vi ska alla en gång dö..                  <3



Av Elin - 7 december 2013 10:06

Åh ja, jag är så jäkla sjuk! :( 

Jag vaknade vid typ två inatt och hade as ont i halsen.. kunde knappt svälja, jag var också as snorig! Sedan så hade jag nog feber inatt för jag frös så mycket så det är inte sant. Jag kunde inte heller somna på 1-2 timmar.. usch har varit en så jäkla hemsk natt! Jag vaknade också när mamma gick upp vid sex och svettades ihjäl. Det är så konstigt hur kroppen kan vara, frysa ena stunden och svettas andra. 

Planerna blir helt enkelt ändrade i helgen.. får ligga i sängen, kolla på film, spela sims, plugga kemi och lida med choklad. Ja så blir min helg, förhoppningsvis går jag till skolan på måndag men om jag är så här eller värre imorgon stannar jag hemma EN EXTRA DAG, för jag måste verkligen till skolan på tidag och onsdag för då är det prov och jag vill inte göra dem själv när alla andra har gjort dom. :/ 

Men nu ska jag chilla framför datorn, ska också försöka fixa mig lite så jag ser lite bättre ut och inte ser ut som ett troll, hahah

Hoppas att ni har en bättre lördag än jag, kraaaaaaaaaaaaaaam <3

 



Ovido - Quiz & Flashcards