elin-mylife

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Elin - 23 december 2013 21:35

Av Elin - 23 december 2013 20:30

1 . Vad är den första sak du vill ha i julklapp? Antingen pengar eller en fotölj, spelar inte någon roll direkt, bara vi är tillsammans.
2 . Beskriv din perfekta vinteroutfit? Jeans och nån tröja haha..
3 . Vilken är din favorit vintern tillbehör ? Halsdukar och vantar??
4 . Vilken är din favorit makeup trenden för vintern? Vet inte..
5 . Är det snö där du bor? Nej finns ingenting! :(
6 . Finns det några jultraditioner som du och din familj delta i? Advent? 
7 . Steve Madden stövlar eller UGGS? Hm.. uggs tror jag 
8 . Vad är din favorit vintern nagellack ? Rött :)
9 . När du tänker på vintern vad är det första som kommer till ditt sinne ? Snö, kallt, snögubbar, vinterkläder
10 . Julen är den ge tid på året , vad gör du för att ge tillbaka till din familj? Hjälper till hemma och ge julklappar?

11. Vilken är din favorit julmat? (som när du har julfester, vilken är din favorit sak du äter?) Vår julmat!
14. Är du redo för 2014? Ja det är jag nog. Men hoppas bara inte att tiden går så fort som detta året gjorde...

Puss&Kram

Av Elin - 23 december 2013 20:00

Sitter just nu och skriver med söta Emilia, vi har inte pratat så mycket och så men nu sitter vi och skriver väldigt mycket. Hon är så underbar och rolig! Tror livet börjar gå framåt med vänner, har fått nya vänner på så kort tid som jag kan lita lite grann och tycker är sjukt snälla och fina, ni vet vilka ni är!

Efter från förra inlägget har jag inte gjort så mycket. Ätit gröt, Linus och Dennis har varit här. Dennis badade här och har busat som fan ;) Har också klätt granen idag!!! ;) 

Har inte alls gjort så mycket idag men jag nöjer mig, ska inte göra så mycket på mitt lov alls tänkte jag, men ja ni vet ju vad jag ska göra! 
Taggar så tills imorgon.. ha en fortsatt bra kväll Puss&Kram




Av Elin - 23 december 2013 14:54

Hejsansvejsan! <3 

Idag så kom jag ÄNTLIGEN ut på en promenad!! :D glad för det och det var riktigt skönt! Var ute i ca 45 minuter. 

Annars idag på förmiddagen så följde jag med Sara, mamma osv till coop och handlade lite till, sen köpte vi ben (julklapp) till Trisse och sånt. 

Har också städat lite. 

Mitt humör har tyvärr varrit lite från och till.. sur, iriteerad, ledsen och glad. Men just nu är jag glad ;) Hehe.. hoppas bara att jag är på bättre humör imorgon för då är det ju julafton!!!!!!!!!!!!!!! Shit, det känns verkligen inte att det är julafton imorgon :S

Men ja vi ska ju till farmor och farfar imorgon men det blir typ två halv tre och ska försöka hinna blogga imorgon för jag kan nog tyvärr inte göra det hos farmor.. innan vi åker ska jag också packa ner saker som vi ska ha med dit, duscha, måla naglarna och säker massa annat.. :/ ska försöka ta ''BRA'' bilder imorgon med men kan inte lova att dom blir bra och att jag tar några. 
Nu vet jag inte vad jag ska göra haha. Men vi syns i nästa inlägg, ha en bra dag

Puss&Kram

Ovido - Quiz & Flashcards