elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 december 2013

Winter tag

Av Elin - 23 december 2013 20:30

1 . Vad är den första sak du vill ha i julklapp? Antingen pengar eller en fotölj, spelar inte någon roll direkt, bara vi är tillsammans.
2 . Beskriv din perfekta vinteroutfit? Jeans och nån tröja haha..
3 . Vilken är din favorit vintern tillbehör ? Halsdukar och vantar??
4 . Vilken är din favorit makeup trenden för vintern? Vet inte..
5 . Är det snö där du bor? Nej finns ingenting! :(
6 . Finns det några jultraditioner som du och din familj delta i? Advent? 
7 . Steve Madden stövlar eller UGGS? Hm.. uggs tror jag 
8 . Vad är din favorit vintern nagellack ? Rött :)
9 . När du tänker på vintern vad är det första som kommer till ditt sinne ? Snö, kallt, snögubbar, vinterkläder
10 . Julen är den ge tid på året , vad gör du för att ge tillbaka till din familj? Hjälper till hemma och ge julklappar?

11. Vilken är din favorit julmat? (som när du har julfester, vilken är din favorit sak du äter?) Vår julmat!
14. Är du redo för 2014? Ja det är jag nog. Men hoppas bara inte att tiden går så fort som detta året gjorde...

Puss&Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards