elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Skola, prov, mormor..

Av Elin - 12 december 2013 20:02

Idag har man haft fullt upp, eller ja endel var det allt men det var'e värt!

Skoldagen, jag har haft musik på morgonen och då spelade vi olika instrumment och det var inte så himla kul.. vi gör typ samma sak hela tiden och då blir det inte kul! :/ 
På tekniken kollade vi på en film och jag höll på och somna hahaha men gjorde inte det som tur va ;) 
Matte-Vi fick ju tillbaka proven och det gick bra, jag blev godkänd! Så är super nöjd!!!

NO-Vi fick tillbaka proven och jag fick..............................................
..................................................
... F :'(








NÄÄÄ skojade bara!!! Fick E! Men är fan så nöjd! Usch när vi skulle få det, var så nervös så jag skakade, fick typ panikattack och sen när jag såg ''betyget'' så kunde jag andas ut, skakade ännu mer, och höll på och gråta för jag kände mig så dålig fast ändå bra på nåt vis!

Visst det var bara ett prov tänker ni; Men jag kan verkligen inte få underkänt, min värld går typ under då..! :/ 

Men super, vi skulle typ göra ett nytt ''prov'' nästa vecka på frågorna vi inte kunde så vi kan dom man bara whaaaaaat?!
Iriteerad för de. :S

Ehh annars så på SOn kollade vi klart på en film. 

PÅ idrotten hade vi fotboll och gjorde annat, först sprang vi sex varv i halva idrottshallen, sedan körde vi en tävlig, det var plankan och jag kom två ;) andra gången så failande jag för jag hade ont i magen och ryggen :S och har det än men det är gött på nåt sätt, haha

När jag kom hem så käkade mamma och jag mat, sedan drog mamma och jag till mormor och hjälpte henne o städa. 
Så har jag hunnit duscha och målat naglarna, har också sätt julkalendern med mammiiii och pappiii! <3
Livet börjar gå mot topp! Just nu finns det bara en sak som fattas.. :*
Nu ska jag chilla framför datorn, som vanligt? Och tänka på heeelgen 

Ha en bra kvällis, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaamaaaaaaaaaaaaar




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards