elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Nagellacksinlägg!

Av Elin - 28 december 2013 23:12

 

Såhär ser min låda ut som jag har mina nagellack i, fattas två, dom som jag ej använt. Tänkte köpa på mig mer nagellack för har lite haha, enligt mig ;)


1.

 

De här är ett nagellack från Depend. Det är blålila, är sjukt snyggt! Och den är super och måla med, men om man vill ha det perfekt ska man måla det två gånger för annars syns det igenom. Det torkar också ganska snabbt! :) Men är nöjd med den

Ger den 4/5 poäng!

(Är i nummer 324)

2.

 

De här är ett till från Depend och de är mörkblått med glitter i. Det är sjukt fin och man måste måla två gånger med detta också för annars syns det igenom. Tyvärr torkar de här ganska segt menmen.. är helt okej nöjd med de här. Ger den 3/5 p.

(Är i nummer 041)

3.

  

Från Depend. De är neonrosa och är jätte fint! Behövs och måla på fler gånger, eller ja minst två. Lite trögt med och torka men bra annars! (Depends pensel tycker jag inte är så bra)

3/5 p

(Nummer 311, tror jag för det har försvunnit lite granna)

4.

 

Från Depend. Åh de här är sååå snyggt! Älskar de. Det är rött med guldglitter i.

Torkar helt okej snabbt. Men annars är den bra! 
4/5 p

(Nummer 091) 

5.

 

Från Depend. De här är neongrönt med glitter/glitterkorn. Ärligt talat tycker jag att de här inte är bra! När man ska ta bort de går det knappt bort så naglarna blir typ förstörda. Sen så har mitt nagellack blivit som slem! USCH :S
1/5 p..

(Nummer 328)

5.

Från Depend. Ett vit nagellack. Det är bra. Man får måla på ett antal gånger för att det ska bli bra och jag tycker att det måste bli ''perfekt'' annars kan jag inte ha vita naglar.. :/ Svårtorkat!
3/5 p

(Nummer 031)

6.

 

Från Depend. Glitternagellack. De här är bra och ta på och så men inte bra när man ska få bort de!! Det blir som glitterkulor och dom är svåra och få bort.. inte alls kul!  

2/5 p

(Nummer 047)

7.

 

De här kommer från Isadora. Är ett ljusgrönt nagellack och är super bra o fint! :) (tror det är lite småglitter i) Detta är jag riktigt nöjd med men har tyvärr inte de på mig så ofta haha.. men ska försöka ha de. Torkar snabbt! Penseln är bra med!

5/5 p faktiskt!

(Den är i nummer 729 ''Marzipan''

8. 

 

Från Isadora. Ett krackelerarnagellack och den är jätte bra och det blir snyggt på vilket nagellack som helst! :) 

5/5 p

(Nummer 802 ''White art''

9. 

 
Den här är från Paris Memories Nail Polish. Färgen är vinrödbrun med lite glitter i och är såååå fin!!! Torkar snabbt! Penseln är bra!

5/5 p

(Nummer 38 -kolla undersidan) 

10.

 

Från Paris Memories Nail Polish. Ett enkelt genomskinligtnagellack som är suuper! Det bästa nagellacket som finns tycker jag! Glänser as mycket när man har de på sig. Fint och torkar också snabbt. 

+++++5/5

(Nummer 24 -kolla undersidan)


Här var typ alla mina nagellack, har två men tar dom sen i ett annat inlägg.. den här kommer tyvärr ut as sent men ja sånt är livet. Klockan är 23.56 :$ Kommentera om jag ska göra ett inlägg och sånt 
Ha en bra natt, godnatt alla fina! Puss&Kram <3:*




 
 
Ingen bild

natalia

29 december 2013 01:02

Fortsätt med sånt men kan du dörsi fokusera med kameran när du tar bilder? Så blir dem mycket bättre

Elin

29 december 2013 01:15

Visst, ska försöka.. kameror är inte direkt min grej.. hahah :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards