elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Arg, deppig och om dagen.

Av Elin - 28 december 2013 19:14

Vilken dag. Började bra men slutade typ dåligt.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och känner mig så sjukt nere och iriteerad.. vill bara bort, bort från allt, all barngråt, barnskrik och all jävla uppmärksamhet till en viss person. Allt har ändrat sig sen du kom, både jobbiga saker och bra. Men just nu pallar jag det inte mer. Jag älskar dig så himla mycket lille gubben och jag hoppas att du vet de<3, men ibland blir jag allt bra trött på dig! :/ som för en stund sen, du höll på och rota och röra saker som du kanske inte skulle så försökte jag ta bort dig där ifrån men du började gråta, blev arg och skrek, så jag släppte allt totalt! Orkade inte med dig, smällde igen min dörr till mitt rum och brydde mig inte mer. Nyss när du gick hem sa jag inte hejdå eller nåt, där tog allt slut!


Idag så har mamma fixat mitt hår och lockat de, det blev super fint! (Bild kommer) Hon ville göra de för hon tycker om och fixa en fin och det tycker jag är kul att hon tycker. 
Jag och mamma var också hos Sara en liten stund och så har jag spelat sims också. Sen varit stressad för ingenting! & ledsen.. dagen har varit helt okej enligt mig. Kunde ha varit bättre! 

Men som tur så finns vänner, tur att jag har dom, men ibland hjälper inte alltid de men bättre än ingenting.

Ska försöka bli på bättre humör, blir svårt men ska försöka.

   




 
 
natalia

natalia

28 december 2013 20:14

Hoppas det snabbt blir bra igen

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

28 december 2013 20:18

Ja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards