elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

Höstväder

Av Elin - 26 oktober 2014 20:29

Har verkligen varit en "ta det lugnt dag" - har verkligen inte gjort någonting idag. Förutom en promenad med mamma, Trisse och Ida. Därefter har vi fixat lite med möbler ute inför vintern så att det inte blir förstört!

Bara suttit inne annars med datorn och mobilen i högsta hugg. Tråkigt enligt mig men vad ska man hitta på när vädret suger?

Kvällen började i alla fall med några Skip-bo matcher - gillas verkligen! :) 


Regn, blåst, kyla, regn och ännu mer regn är vädret. Och det kommer säkert fortsätta så här. Riktigt tråkigt då dem flesta av oss har lov och då man vill vara ute, träna, fota och säkert mycket mer. Humöret blir som sämst p.g.a vädret och man blir sjuk. Nä, här längtar man bara tillbaka till sommarn...

Får hoppas på fint väder imorgon då jag funderat ut lite saker som jag ska hinna göra ute innan Hanna kommer! Och det blir lite övernattning här med Hanna, vi ska se på The walking dead tillsammans (sitta och fangirla tillsammans höhö), sen får man se vad som hittas på i alla fall! :)

Kommer dock bli dålig uppdatering imorgon, men nåt kommer det helt klart komma upp. Ska också försöka att informera er om resan som vi ska på vecka 45!!! :) Spännande, spännande!

Taggad är jag, det kan jag ju säga - men ändå så vill jag inte på samma sätt. Hm? 


Vad har ni gjort idag? Kram ♥

     










 
 
natalia

natalia

26 oktober 2014 21:05

Kul med resa :D Skönt att ha en sådan lat dag ibland med :)

Svar: Vi vet inte riktigt vad det blir för film än då båda sitter vid datorn o nördar just nu haha ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

26 oktober 2014 22:14

Idag har jag inte gjort mycket än att vara ledsen, men så kan det vara ibland, har iaf försökt komma ut lite och vart med pappa i verkstan å så en stund idag så ja lite har jag gjort idag :)

sv: Jodå en egen stuga är mysigt det :)

http://neliiaah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards